Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes CLK 200 benzyna - potrzebny schemat instalacji.

Stary Brat 08 Wrz 2009 17:48 4330 3
  • #1 08 Wrz 2009 17:48
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Potrzeby schemat instalacji elektrycznej do Mercedesa CLK 200 rok 1998 silnik benzyna. Samochód jest po wypadku, częściowo przypaliło się kawałek wiązki. Próbowali to naprawić blacharze, ale narobili wiele zamętu. Sterownik silnika i kaseta stacyjki jest dobra bo przekładałem do innego auta. W tej chwili w miarę instalacja się wyświetla, odzywa się pompa paliwa, ale nie załącza się rozrusznik. Na krótko rozruszniki załączę, ale i tak nie odpala. Na tablicy wyświetla mi się symbol klucza warsztatowego i kod -2100. Trudno mi prześwietlać kable jak nie mam schematu i nie wiem co do czego idzie.
    Z góry dziękuję za pomoc. Wszystkie propozycje zadość uczynienia przyjmuję.

    1 3
  • #3 09 Wrz 2009 16:13
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Kolego serdeczne dzięki, przystępuję do sprawdzania połączeń, tematu jeszcze nie zamykam, bo być może jeszcze na coś się natknę i będzie potrzebna pomoc.
    Pozdrawiam.

    0
  • #4 10 Wrz 2009 20:43
    Stary Brat
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

    Piszę jeszcze raz bo ten schemat nie całkiem pasuje do mojego modelu. Przy tym aucie jest sterownik na dwie duże wtyczki. Każda ma prawie 44 piny z wbudowaną wtyczką o 2 pinach (CAN). Numerowane są piny od 1 do 85. Zajęte są 42 piny łączne. Na module jest oznaczenie MSE HM 2.0L 4 zyl. SW 31.96 Nr. merc. 019 545 22 32 [08]. Sprawdziłem silnik przepustnicy, jest podłączony do modułu, mogę go na kostce sterować (podaję bezpośrednio prąd i próbuje się poruszać, i wartości rezystorów nastawczych są widoczne miernikiem). Przy nastawniku jest wtyczka podobnie oznakowana jak na schemacie co mi dałeś, w tym że silnik jest miedzy pin 2-3 a nie 1-3. Więc mogę coś zmierzyć. Tak jak wcześniej pisałem, po załączeniu kluczyka prąd tu i tam pojawiają się, pompa chwilowo załączy się, prąd na cewkach jest, po przekręceniu kluczyka na rozruch pompa ponownie zaczyna pracować, przekaźnik rozrusznika nie załącza się, (moduł powinien podać mu masę, bo jest podobnie jak na schemacie, ale masy nie podaje, podam na krótko to kręci), ale nie ma impulsów na wtryskiwaczach i cekach zapłonowych.
    Dalej oczekuję na jakąkolwiek pomoc.
    Pozdrawiam.

    0