Witam!
Przebudowaliśmy Partnera 1,9TD z 2004 r. napęd elektryczny. M. in. usuneliśmy komputer silnika, a także większość oryginalnego osprzętu spod maski. Pojazd jeździ, ale do szczęścia brakuje nam klilku funkcji:
- problem z zegarami, nie działa licznik kilometrów (dzienny oraz całkowity), przy starcie pojazdu pojawia się na wyświetlaczu coś takiego _ _ _ _ _ ?, cyklicznie miga kontrolka STOP.
Udało nam się uruchomić prędkościomierz i obrotomierz poprzez nadanie odpowiednich wartości na CAN, czy sygnał z VSS musi iść gdzieś pod maskę aby licznik przebiegu pracował?
- w pozycji kluczyka "2" jeśli obroty spadną poniżej 500 samochód wyłcza większość odbiorów i zapala kontrolkę braku ładowania - da się to obejść?
Pozdrawiam
Przebudowaliśmy Partnera 1,9TD z 2004 r. napęd elektryczny. M. in. usuneliśmy komputer silnika, a także większość oryginalnego osprzętu spod maski. Pojazd jeździ, ale do szczęścia brakuje nam klilku funkcji:
- problem z zegarami, nie działa licznik kilometrów (dzienny oraz całkowity), przy starcie pojazdu pojawia się na wyświetlaczu coś takiego _ _ _ _ _ ?, cyklicznie miga kontrolka STOP.
Udało nam się uruchomić prędkościomierz i obrotomierz poprzez nadanie odpowiednich wartości na CAN, czy sygnał z VSS musi iść gdzieś pod maskę aby licznik przebiegu pracował?
- w pozycji kluczyka "2" jeśli obroty spadną poniżej 500 samochód wyłcza większość odbiorów i zapala kontrolkę braku ładowania - da się to obejść?
Pozdrawiam