Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Partner konwersja na elektryczny i pewne problemy

08 Wrz 2009 18:15 2995 4
  • Poziom 1  
    Witam!

    Przebudowaliśmy Partnera 1,9TD z 2004 r. napęd elektryczny. M. in. usuneliśmy komputer silnika, a także większość oryginalnego osprzętu spod maski. Pojazd jeździ, ale do szczęścia brakuje nam klilku funkcji:

    - problem z zegarami, nie działa licznik kilometrów (dzienny oraz całkowity), przy starcie pojazdu pojawia się na wyświetlaczu coś takiego _ _ _ _ _ ?, cyklicznie miga kontrolka STOP.
    Udało nam się uruchomić prędkościomierz i obrotomierz poprzez nadanie odpowiednich wartości na CAN, czy sygnał z VSS musi iść gdzieś pod maskę aby licznik przebiegu pracował?

    - w pozycji kluczyka "2" jeśli obroty spadną poniżej 500 samochód wyłcza większość odbiorów i zapala kontrolkę braku ładowania - da się to obejść?

    Pozdrawiam
  • Poziom 35  
    Trochę chaotycznie napisałeś. Napisz jaśniej:
    - jakie są przeróbki względem orginału
    - jakie występują problemy
  • Poziom 13  
    ten pierwszy komunikat to chyba pomiar poziomu oleju w misce jak nie może zmierzyć to francuzy taki komunikat podają/ -----?/ jak mierzy to są kwadraciki i kreski
  • Użytkownik obserwowany
    Macie zdjęcia jednostki napędowej?
  • Poziom 39  
    1. Funkcje czujnika poziomu oleju mozna wylaczyc diagnoskopem.
    2. To, ze nie dzialaja funkcje aktywne przy pracujacym silniku jest prawdopodobnie zwiazane z brakiem informacji w BSI o pracujacym silniku. Byc moze rowniez przebieg kilometrow wariuje z tego powodu. Gdzie podlaczyliscie przewod wzbudzenia alternatora (przewod 1087, 40 stykowa czarna zlaczka na BSI, styk nr 11)? Sprobujcie podac tam plus na pracujacym silniku.

    Pozdrawiam