Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.

tajpansl 08 Sep 2009 19:59 6019 5
  • #1
    tajpansl
    Level 11  
    Witam serdecznie. Posiadam stary typ kosiarki z silnikiem B&S 2kW Turbo Star i niestety zaczęły mi się z nią problemy. Przegląd zrobiłem.....cylinder i zawory w porządku. Budowy gaźnika nie rozumiem - szczególnie chodzi o tę membranę - nie wiem jakie ona ma zadanie. To jest inna membrana jak opisana wcześniej w podobnym temacie na elektrodzie - nie ma w niej klapek ani sprężynek....jest tylko dźwignia - drucik sprzężony z przepustnica powietrza. Powiem może jaki mam problem. Kosiarka odpala, wchodzi na obroty i po 5 sekundach gaśnie. Za chwile znów odpali i jest to samo. Gdy poluzowałem śrubę (iglicę) przy gaźniku odpaliła i chodziła, ale po wyłączeniu już nie moglem ponownie odpalić.....dopiero po wkręceniu na nowo śruby do poprzedniego położenia odpaliła jak wcześniej na 5 sekund. Jeżeli ktoś może pomóc to proszę o poradę....myślę, że mogę sobie z czyjąś pomocą z tym poradzić. Pozdrawiam
  • #2
    Anonymous
    Anonymous  
  • #3
    tajpansl
    Level 11  
    Dzień dobry. W odpowiedzi na post przesyłam fotki.
    Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.
    Briggs & Straton 2kW Turbo Star- problem z odpaleniem.
    Ogólnie silnik jest w dobrym stanie technicznym - brak w nim jakichkolwiek wycieków.Cylinder nie ma "schodka", kompresja jak w nowym. Od 4 lat uzywam nowej kosiarki....tę chciałbym odnowić aby służyła jako rezerwa.
    Jeśli chodzi o membranę to nie widzę na niej uszkodzenia - jedynie lekkie odkształcenie. W czasie odpalania po zdjęciu filtra widać, że steruje przepustnicą .....otwiera ją.
  • #5
    tajpansl
    Level 11  
    Dziękuję za cenną informację odnośnie możliwości kupna membrany.....po kupnie złożę dopiero cały silnik. Gaźnik był wyczyszczony - sitko też - tam chyba jest zaworek kulkowy, bo przepuszcza powietrze tylko w jedna stronę. Oring na kolektorze dałem też nowy. Dziękuje, odezwę się po złożeniu całości. Pozdrawiam
  • #6
    tajpansl
    Level 11  
    Kosiarka uruchomiona.....działa jak nowa. Przyczyną tego, że nie chciała odpalać był zablokowany zaworek kulkowy (zwrotny) znajdujący sie w rurce, która wuchodzi z gaźnika i pobiera paliwo ze zbiornika. W tej chwili sprzęty są odmalowane, sprawdzone i czekają aż trawka urośnie. Pozdrowienia dla wszystkich