Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen Xantia cykanie konżektora

09 Wrz 2009 13:49 10929 30
  • Poziom 10  
    Witam posiadam Citroena xantie z 1994r. i cyka mi konżektor co jakieś 3 sekundy. Mam ten samochód od niedawna i nie mam zbyt dużego doświadczenia z tego rodzajem zawieszenia, z tego co wyczytałem najprawdopodobniej jest do wymiany sfera konżektora ale takie są moje przewidywania ale nie jestem do końca pewny a z powodu narazie niepewnej sytuacji finansowej nie chciałbym wydawać pieniędzy na sprawne elementy więc proszę o poradę z góry dziękuje.
  • Poziom 23  
    pomyliłeś forum idź na CYTRYNKĘ tam wszystkiego się dowiesz.
  • Moderator Samochody
    Odkręć tą sferę i zobacz czy membrana jest cała, przed odkręceniem spuść ciśnienie z układu, na regulatorze jest śrubka na klucz 10
  • Poziom 10  
    Aha dzięki bardzo w tej sprawie sprawdzę tę membranę a co do klubu cytrynki jest problem bo nie mogę się zarejestrować
  • Poziom 13  
    Tylko nie odkręcaj śrubki do końca. Wystarczy że ją tylko lekko poluzujesz
  • Poziom 10  
    ok tylko najpierw muszę kupić sferę poza tym ma ktoś wyspecjalizowany sposób żeby ta sferę odkręcić??
  • Poziom 13  
    Odkręcić możesz np. kluczem do filtra oleju. Ale musi być porządny a nie chińska tandeta. Jak nie idzie to przecinak i młotek ;-) Nową dokręca się tylko ręką (bez klucza)
  • Poziom 10  
    Wielkie dzięki już zakupiłem te nieszczęsne sfery została mi tylko wymiana. co do sklepu gdzie można takie kupić to preferuje hurtownie na ul. Rafii 22 w warszawie podrzucam stronkę http://www.intervito.com.pl/ wiele trudno dostępnych części można tam dostać w przystępnej cenie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 13  
    georgesgr napisał:

...albo szlifierka katowa...

A klucze lancuchowe nie sa w Polsce znane?

Pozdrawiam, Georges