Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

filtr dolnoprzepustowy pojedyncze 12v plytka (poczatkujacy)

10 Sep 2009 17:55 5210 15
  • Level 10  
    witam
    znalazłem schemat filtra dolnoprzepustowego na pojedyncze 12v. Próbowałem rożnymi programami zrobić płytkę drukowana ale jakoś nie wychodziło i za pomocą ExpressPCB stworzyłem coś takiego. Czy mógł by ktoś to sprawdzić, ponieważ jestem początkujący, nie wiem czy dobrze podłączyłem potencjometry i czy ścieżki dobrze poprowadziłem.
    Z góry dzieki
    jeszcze jedno w sklepie nie bylo TL072 tylko NE5532p
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 20  
    Witam!
    Z ułożenia TL072 wynika, że projekt płytki to widok od strony elementów. Chcąc odwzorować ścieżki, należy zrobić odbicie lustrzane rysunku.
    Popraw podłączenie R1. Podobnie jak R2 jeden jego koniec połączony jest z masą. Potencjometry P2 i P3 do przestrajania filtra, to fizycznie jeden potencjometr podwójny (stereo).
    Pozostałe połączenia wydają się być poprawne, ale z braku czasu sprawdzałem pośpiesznie.
  • Level 10  
    mówisz ze to jest jeden potencjometr na schemacie P2 i P3 maja po 10K i teraz czy to ma być potencjometr 2x10ka czy 2x20ka bo nie wiem o co pytać w sklepie
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 20  
    2x10k - Powiedz że LINIOWY. Dawniej oznaczany jako "A", obecnie "B".

(Na Klasztornej będą wiedzieli o co chodzi)
  • Level 10  
    znalazłem tu na forum gdzie był umieszczony zrobiony schemat tego filtra ale był to schemat SMD trochę go przerobiłem mam nadzieje ze się wszystko zgadza załączam org schemat pierwszy i mój przerobiony 2
  • Helpful post
    Level 20