Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Bascom] ATTINY 2313 i soft do DDS`a

Maciek29 11 Sep 2009 19:27 8039 9
    Maciek29
    Level 10  
    Witam
    Mam problem z programem poniżej, a mianowicie: został napisany pod AT89c2051 a chciałbym go przerobić pod ATTINY2313. Zacząłem ten program przerabiać, wprowadziłem inne liczby dla DDS`a, oraz nazwy portów (dla attiny2313), ale wyskakują błędy np. INVALID DATATYPE przy If Przes = 0 Then, nie znam się na programowaniu. Projekt dds`a jest ze strony SQ1GU http://sq1gu.prv.pl/ (dział mierniki). Wykonałem już płytki i mam większość elementów (oprócz cewek). Mam nadzieję, że ktoś wtajemniczony chociaż mnie "naprowadzi" jak sobie z tym poradzić. Z góry dzięki.

Code: vbnet
    Log in, to see the code

Moderated By dondu:

Podmieniłem code na syntax

inventco.eu - proszę używać znaczników CODE.
  • Helpful post
    sp3ots
    Level 38  
    Witam !
    Jeśli masz problemy z zaprogramowaniem AT89C2051 to kup AT89S2051, zaprogramować go można tak jak ATtiny2313 po ISP.
    Pozdrawiam. Stefan
    rusala
    Level 22  
    taka mala dygresja - jezeli juz korzystasz z protela (a tak to wyglada) to goraco polecam nauczyc sie stosowania nazw netow, ktore dzialaja (prawie) identycznie jak VCC czy GND bo te linie przechodzace po ukladach scalonych strasznie zaciemniaja schemat.
    Maciek29
    Level 10  
    Quote:
    Jeśli masz problemy z zaprogramowaniem AT89C2051 to kup AT89S2051, zaprogramować go można tak jak ATtiny2313 po ISP.

Spróbuję, ale na razie nie mogę odpalić bascoma 8051 (wyskakuje jakiś błąd)

Quote:
    taka mala dygresja - jezeli juz korzystasz z protela (a tak to wyglada) to goraco polecam nauczyc sie stosowania nazw netow, ktore dzialaja (prawie) identycznie jak VCC czy GND bo te linie przechodzace po ukladach scalonych strasznie zaciemniaja schemat.

Nie używam protela :P Schemat jest ze strony Andrzeja sq1gu
    sp3ots