Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przerobienie zasilacza na 8V i 4V

12 Wrz 2009 23:01 998 7
  • Poziom 12  
    Witam pytanie może dla nie których banalne, ale nie znam się za bardzo na tym. Czy jest możliwość przerobienia zasilacza 11V tak żeby było jeszcze 8V i 4V. Chodzi mi o to żeby z jednego zasilacza uzyskać 11V 8V i 4V.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 33  
    Nie wiemy co to za zasilacz, a nie ma żadnego uniwersalnego sposobu który sprawdziłby się w każdym rodzaju zasilacza.

Napięcie 11V weź bezpośrednio z zasilacza, a pozostałe dwa napięcia wygeneruj przy pomocy stabilizatorów liniowych na układzie LM317 ;)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    "Napięcie 11V weź bezpośrednio z zasilacza, a pozostałe dwa napięcia wygeneruj przy pomocy stabilizatorów liniowych na układzie LM317 Wink"
    Nic mi to nie mówi :)
    Może napisze co chce konkretnie zrobić i ktoś coś wymyśli :)

Padła mi płyta główna w laptopie przez zwarcie na zasilaczu i od tej pory laptop działa tylko na baterii. Rozebrałem baterie i w niej jest właśnie zasilanie główne 11V i jakieś dwa pozostałe 8V i 4V. Pomyślałem sobie żeby wywalić baterie i podłączyć to wszystko przez właśnie ten zasilacz 11V. Nie wiem nawet czy to by działało ale tylko to mi się udało wymyślić :D
  • Poziom 20  
    To by nie działało dlatego, że oprócz napięcia bateria komunikuje się z laptopem, musiałbyś oszukać laptop łatwiej było by rozebrać baterię i zamiast ogniw podłączyć zasilacz.
  • Poziom 12  
    No właśnie tak chce zrobić żeby zamiast ogniw podłączyć zasilacz.
    Tylko że nie wiem skąd wziąć te 8V i 4V bo z 11V to nie ma problemu
  • Poziom 14