Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E46 ciężko pali samochód

kociemba62 13 Wrz 2009 14:18 13896 15
  • #1 13 Wrz 2009 14:18
    kociemba62
    Poziom 9  

    Witam. Mam BMW E46 Diesel i dzieje mi sie coś takiego że kiedy samochód stoi całą noc to rano po krotkim rozruchu odpali a np kiedy jade do pracy i samochod stoi od rana do wieczora to próbuje odpalac i musze bardzo dlugo krecic i kopci na bialo a kiedy juz odpale i zgasze i probuje znow zapalic to pali bez problemu. Co to moze byc?

    3 15
  • #3 13 Wrz 2009 17:50
    kociemba62
    Poziom 9  

    2.0 diesel 136 koni

    0
  • #4 08 Lis 2009 11:15
    artii4_4
    Poziom 2  

    pompa wtryskowa na 100%

    0
  • #5 08 Lis 2009 11:21
    mercedesik
    Poziom 25  

    Diagnoza komputerowa najpierw i jaka pompa wtryskowa jak to jest common rail

    0
  • #6 09 Gru 2009 13:04
    cdkaz
    Poziom 22  

    Witam.
    1-Common Rail nie ma pompy???
    2-Ten silnik nie ma CR.To zwykły turbo Diesel.
    3-Najpierw diagnoza komputerowa.Tam wszystko wyjdzie a później gdybanie.

    pzdr.

    0
  • #7 13 Gru 2009 16:22
    centrino
    Poziom 12  

    W BMW czesto padaja nastawniki pompy wtryskowej. Jest to dosc drogie urzadzenie (okolo 1500zl) i wymienne tylko na stoje - nie ustawi sie go dobrze na aucie.

    0
  • #8 23 Gru 2009 14:58
    kuczyko
    Poziom 11  

    A sprawdzał Pan świece żarowe na komputerze, czy są sprawne?

    0
  • #9 28 Gru 2009 17:49
    niewierny20
    Poziom 9  

    Witam mam taki sam problem mam bmw e46 320 z 2001 przed liftem

    byłem dziś sprawdzic świece żarowe ponoć sa dobre bo komp nic nie wskazał zato wyskoczył błąd
    TIMING INCANDESCENCE

    czytam po innych forach mówia że przyczyną może być

    -- sterownik pompy
    -- świece żarowe
    -- Sterownik świec żarowych

    jednak bede musiał pojechac do serwisu no dokładna diagnostyke bo zwykli mechanicy niepotrafia sobie z tym porafdzić

    jesli ktos co ma ten problem bedzie cos wiecej wiedział to piszcie

    pozdrawiam

    0
  • #10 28 Gru 2009 20:51
    cdkaz
    Poziom 22  

    Witam.
    Radzę spróbować na innym programie odczytać błąd.
    Może być bardziej jasny.
    Pzdr.

    0
  • #11 29 Gru 2009 13:58
    niewierny20
    Poziom 9  

    własnie przetłumaczyłem znaczenie błędu TIMING INCANDESCENCE wyszło
    "Synchronizacja żarzenia się "
    czyli stawiam na świece żarowe bądź sterownik świec

    0
  • #12 23 Sty 2010 22:03
    fredYYY
    Poziom 10  

    Czy problem udało się rozwiązać? Ciekawi mnie bo chyba mam podobny tyle ze ja mam silnik z CR.
    pozdrawiam

    0
  • #13 19 Lut 2010 15:25
    Bora12
    Poziom 9  

    witam . ja mam podobny problem , z tym że rano po nocnym przestoju podgrzewam 2 razy swiece i auto zapala bez problemu, najgorzej jest jak postoi ze 2 godziny
    wtedy muszę długo kręcić żeby zapalił, a akumulator jest już nie pierwszej młodosci więc zdarza się ze prędzej padnie niż zapali mam silnik 2,0 136 km
    proszę o jakieś sugestie,
    byłem u mechanika podpinał pod kompa to nic nie wykrył...

    0
  • #14 19 Lut 2010 15:36
    cdkaz
    Poziom 22  

    Z tym podgrzewaniem świec dwa razy to bym się wstrzymał.Ogólnie instrukcja zabrania tego a i na własnej skórze się przekonałem że nowe świece(beru) krótko po takim użytkowaniu się spaliły(2 szt.).

    Jedź do innego mechanika skoro ten nic nie wykrył.

    Z tym kręceniem długo na ciepłym to chyba pompa paliwa takie objawy miała(tego nie jestem pewny, ktoś kto zajmuje się tym niech się wypowie).
    Poszukaj na forach, było o długim kręceniu na ciepłym.

    0
  • #15 19 Lut 2010 15:47
    Bora12
    Poziom 9  

    dzięki za podpowiedź co do tych świeć, auto mam od tygodnia, jest to mój pierwszy dizel. bmw jest z 2001 roku i ma przejechane 240 tys km ogólnie jest ok tylko z tym paleniem na ciepłym silniku jest problem, szukałem w necie jakoś nie mogę znaleźć moze kolega jeszcze coś podpowie...

    0
  • #16 20 Lut 2010 00:27
    seba24
    Poziom 20  

    palą się sterowniki świec, nowy około 600 ale chłop z allegro naprawia za 100 i to jest gdy masz zwykła pompę oraz układ CR. zero błędu czasem a świece tylko sekundę grzeją.

    0