Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik rowerowy Skyhawk, zbyt duże spalanie.

13 Wrz 2009 22:33 4834 1
  • Poziom 2  
    Witam, posiadam rower z silnikiem taki aukcja numer 729675951 i mam problem bo wydaje mi się że silnik więcej pali niż powinien. Pisze że 1,8L na 100km ma palić ja bym był zadowolony jakby palił chociaż 2,4L na 100km. Wydaje mi się że pali tak teraz z 3,5 litra na setkę. Można jakoś wyregulować gaźnik? Jest tam jedna śrubka, od obrotów, którą mam bardziej wykręconą. Brak wolnych obrotów, ale silnik ma taki ciąg taki jak powinien mieć. Jeśli tą śrubkę od obrotów wkręcę bardziej to silnik jakby nie nabierał obrotów, chociaż wtedy mam wolne obroty. Na iglicy mam cztery rowki i mam ustawione te zabezpieczenie na samej górze i jeszcze mam taką dźwigienkę, która reguluje przepływ powietrza. Jeżeli ją dam na maksa, to silnik muli, ale to wiadomo, bo się odcina dopływ powietrza. Obecnie mam ją tak po środku. Jak miałem na fula otworzoną, to niby tak samo jeździ jak na średnim. Świeca jest zaoliwiona i zbiera się na niej nagar. Silnik już dotarty, teraz dolewam mniej oleju tak jak w instrukcji na 2 litry benzyny setkę oleju, miksola s, do silników dwusuwowych.
  • Poziom 39  
    Jak jezdzisz na ssaniu to i musi duzo palic.

    1) Spusc paliwo z baku. Zmieszaj dobrze w bance swiezej benzyny z olejem do dwusuwow w proporcji 1:25. Dopiero tak zmieszany wlej do baku. Butelke z resztka mixola wyrzuc, daj mu przynajmniej orlena 2T semisynthetic.
    2) Oczysc swiece i ustaw przerwe na 0,6 - 0,7 mm. Sprawdz instalacje elektryczna czy sa wszedzie dobre kontakty.
    3) Zdemontuj filtr powietrza, przemyj benzyna i dobrze wysusz.
    4) Sprawdz jak pracuja zaslonki ssania, czy nie sa zablokowane na zamknieciu, czy dzwignia ssania nie obraca sie na osce.
    5) Sprawdz gaznik, przemyj, przedmuchaj itd. Ustaw iglice na drugi rowek od dolu.
    6) Zdemontuj tlumik, oczysc z nagaru i oleju, wymyj.
    7) Zagrzej silnik, wylacz zupelnie ssanie i srubka obrotow ustaw na ucho jakies 1500 obr/min.
    8) Przejedz sie. Nie katuj go ponad 5000 obr (35km/h). Sprawdz efekty. Po 50 km sprawdz swiece. Jezeli mieszanka zbyt bogata - daj iglice na trzeci rowek od dolu i wyreguluj obroty na jalowym.
    9) Przejedz sie jeszcze raz.

    Pozdrawiam