Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Oktawia 2004 i META SYSTEM

13 Wrz 2009 23:42 4952 6
  • Poziom 10  
    Witam mam mały problem. Niedawno zakupiłem skodę Oktawię, mam kluczyk scyzoryk i przy kluczyku dziwną rzecz. Po poszukiwaniach doszedłem że to jest IMOBILISER Meta M36T. Po zamknięciu pilotem w kluczyku ( orginał SKODA 2 klawisze) dioda przy rygielku miga i jest git..Ale nigdy nie używam tego imobizajzera choć znalazłem gdzie się go wkłada (ukryte miejsce). Poprzedni właściciel niewiele wie na ten temat. Pod maską znalazłem syrenkę alarmową ale na niej jest napisane META MAX 2000 i odchodzi od niej wiązka przewodów. Na podszybiu jest dioda w okrągłej obudowie wielkości monety 5 zł. ale ona nigdy nie świeci nawet gdy zamykam czy otwieram auto...Jak przyłożę ten kluczyk od imo do slotu i przytrzymam kilkanaście sekund dioda zaczyna migać i miga to znaczy szybko pulsuje ale auto bez względu co i jak odpala. Czy spotkał się ktoś z takim zestawieniem Mety? Czy możliwe jest że któryś z poprzednich właścicieli zapomniał dać pilota do alarmu? Czy ten alarm może być sprzężony z pilotem w kluczyku oryginalnym SKODY? Jak dość co i jak? pod maską znalazłem jeden lużny kabel wychodzący z syrenki....czarny z wtyczką....zanajduje się on koło lewej lampy reflektora ale jest do niczego nieprzymocowany...Jak sprawdzić czy ten alarm chodzi?? pomimo zazbrojenia kluczykiem czy pilotem po otwarciu nawet maski czy bagażnika zapala się kontrolka w konsoli o otwartych drzwiach ale syganłu nie słychać...Jak odjśc jaki to dokładnie alarm...chyba trochę namieszałem ale problem jest...:)
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 21  
    to co masz przy kluczykach to jest ustrojstwo do awaryjnego wylaczenia alarmu (meta system) Centralka jest zamontowana w syrence -kompakt, nie posiada "toto" odcięcia w standardzie,dioda na podszybiu zapalała sie po ok 40 sek od zamknięcia samochodu
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 10  
    No tak mruga po 40 s.. Tylko że nie mruga wogóle...Od centralki tj syrenki odchodzą 2 wiązki przewodów..Cienka 2 przewody i gruba do kabiny. W tej cienkiej jest przewód fioletowy i czarny..Fioletowy podłączony chyba do krańcówki maski a czarny luźny niepodłączony wogóle... Syrenka pika 3 razy jak dodtykam ten niby breloczek do slotu a dioda zapala się tylko jak przytrzymam w slocie ten brelok jakieś 30 sek...i wtedy non stop mruga a reakcji nie ma żadnej...Może można jakoś zresetować ten alarm niech wstanie od nowa??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    norbert.s. napisał:
    analogowa bezpilotówka compact Meta Max 2000. Gniazdo i klucz elektroniczny, to awaryjne wyłączanie systemu. System uzbraja się w pełni po ok.25s, początkowo pulsując szybko, a po tym czasie dioda zwalnia częstotliwość mrugnięć.
    Samochód odpala, ponieważ serwisy często nie podpinały blokady zapłonu, która jest tam realizowana na dodatkowym, opcjonalnym przekaźniku.


    wszystko rozumiem..Znalazłem w specyfikacji na stronce mety w odpowiednikach do aut meta M750/8 niby do oktawii jak mojej czyli 2004 rok. Fotka się zgadza bo mój wygląda identycznie ale na centralce pisze tak jak napisałeś mMETA MAX 2000.. Czy ma ktos opis jak to podłączyć??? lub sprawdzić czy coś się nie rozłączyło?? Pisałem wyżej o znalezionych rozłączonych kablach wychodzących z syrenki bo jak sie dowiedziałem centralka jest w syrence... Załączam fotkę identycznego alarmu jak mój tylko ja mam jakis META MAX 2000 a na foto M750

    Skoda Oktawia 2004 i META SYSTEM

    Pjanamałpa napisał:
    ...Od centralki tj syrenki odchodzą 2 wiązki przewodów..Cienka 2 przewody i gruba do kabiny. W tej cienkiej jest przewód fioletowy i czarny..Fioletowy podłączony chyba do krańcówki maski a czarny luźny niepodłączony wogóle... Syrenka pika 3 razy jak dodtykam ten niby breloczek do slotu a dioda zapala się tylko jak przytrzymam w slocie ten brelok jakieś 30 sek...i wtedy non stop mruga a reakcji nie ma żadnej...Może można jakoś zresetować ten alarm niech wstanie od nowa??


    A czy na to może mi ktoś cos poradzić ??
  • Poziom 10  
    powracam do tematu..Po ponownym podejściu doszedłem do tego że w syrence miałem rozładowane akumulatorki...wymieniłem na nowe i po odpaleniu samochodu zapala się na sekundę dioda przy podszybiu. Wyczytałęm że to test aku syrenki i jest wszystko ok ale nadal przy zamykaniu auta alarm się nie zazbraja..Podłączony jest poprawnie kabelek do kostki i sygnałów CAN H i L..Czy trzeba jakoś nauczyć alarm tych sygnałów?? Dziwi mnie to bardzo bo z technicznego punktu podłączenie jest poprawne ale pomimo tego alarm sie nie zazbraja...Może jest jakaś procedura uczenia tego alarmu??
  • Poziom 41  
    Elco exim w stolicy tam wszytko powiedzą na ten temat.