Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie Elektrycznych szyb Astra F wersja uniwersalna

14 Wrz 2009 10:34 6081 5
  • Poziom 1  
    Witam serdecznie

    jestem nowym uzytkownikiem wiec proszę o wyrozumiałosc :|

    posiadam Astre F 96r bez wyprowadzonych kabli w drzwiach na ele.Szyby

    Kupiłem uniwersalny zestaw wbrew pozorom z dobrymi siłownikami i zdecydowanie lepsza cena niz u psełdo srzedawców cześći urzywanych rozłozyłem przewody i problem dotyczy jednej rzeczy :

    orginalny przełacznik od tego zestawu totalne badziewie (dlatego chce zmienic )
    posiada na wyjsciu 5 pinów przerzuca sam w sobie napięcie na podnoszenie i opuszczanie , ja załatwiłem od znajomego przłacznik orginalny GM 4 pinowy ten owalny pasujacy do orginalnej zaślepki w drzwiach Astry

    Teraz tak napisze w czym rzecz sterowanie szyb chce miec oddzielne tzn kierowca i pasarzer maja swoje wlaczniki ja nie potrzebuje sterowania szyba pasarzera z mojej strony zasilanie idzie z zapalniczki zestaw nie posiada zadnych przekazników z silniczków wychodza dwa przewody.


    Nie koniecznie musi byc to zrobione na przewodach od tego zestawu

    pytanie dotyczy tego jak podłaczyc 4 pinowy włacznik do szyb z silniczkiem ktory ma dwa piny i z gory mowie ze nie jest to takie proste ze + - i sterowanie góra dół bo ten przełacznik opla tak nie ma pozdrawiam i licze na jakies sugestie :arrow:
  • Poziom 17  
    2 Piny włacznik GM sa pod jego oświetlenie
  • Poziom 12  
    Jak nie znasz podstaw to daj sobie spokój z przeróbkami, Oryginalny przełącznik steruje centralką, a dokładany na sztywno silnikami.
  • Poziom 43  
    pawelxxx25 napisał:
    Jak nie znasz podstaw to daj sobie spokój z przeróbkami, Oryginalny przełącznik steruje centralką, a dokładany na sztywno silnikami.

    Da po 2 przekaźniki na szybę i oryginalne będą robić
  • Poziom 29  
    Masakra, wszyscy co sprzedają drożej to zdziercy? Nie oryginalne (nawet używane) są droższe od nowych "super ekstra" uniwersalnych. Dlaczego? Bo ich jakość jest kilkanaście razy lepsza (ty zauważyłeś "badziewny" przełącznik) ale zauważysz za rok jakość silnika.

    Oryginalne chodzą po kilkanaście lat, uniwersalne kilkanaście miesięcy.

    Tak ja też zdzieram i sprzedaję droższe rzeczy ale po to by klienci nie wracali na reklamacje tylko po następne zakupy. I nie winni są tu:

    Cytat:
    psełdo srzedawców cześći urzywanych


    Tylko pseudo kupujący którzy chcą wszystko za darmo, z dożywotnią gwarancją i zawiązaniem krawata na wieczór przy piwie.

    Jak masz zamiar następnym razem kogoś obrazić to pomyśl czy robisz to słusznie. Poza tym popraw błędy bo inaczej post wyląduje w koszu.

    Daję Ci czas do jutra (na poprawienie błędów).


    P.S. A z tym gniazdem zapalniczki to już dowaliłeś. Dam Ci radę oddaj auto do elektryka samochodowego, bo skoro stać Cię na elektryczne szyby to powinno być stać na elektryka. Pamiętaj elektryczne szyby to nie szpan na laski a urządzenie które ma spory pobór prądu. I nie zdziw się jak później auto z "niewyjaśnionych przyczyn" ulegnie pożarowi (a wtedy będziesz mówił, że to producent auta zrobił bubel bo spaliło się).
  • Poziom 17  
    Cytat:
    I nie zdziw się jak później auto z "niewyjaśnionych przyczyn" ulegnie pożarowi (a wtedy będziesz mówił, że to producent auta zrobił bubel bo spaliło się).


    Dobre.