Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technik Elektronik- Pomoc

14 Wrz 2009 18:09 891 3
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich :-)

Właśnie jestem w 1 miesiącu mojej przygody z Elektroniką. Wszystko jest fajnie i kolorowo z tym ,że nie wiem czy znajdę po tym dobrze płatną pracę :/ Doradcy zawodowi mówili będzie bardzo dobrze, a na serwisie praca.pl nie znalazłem nic lepszego powyżej 1500PLN. Mam do Was takie pytanie czy opłaca mi się skończyć ten kierunek? A jeżeli tak to gdzie będę mógł potem pracować. Może otworzyć jakąś małą firmę ale wtedy co robić? Wiem mój błąd ,że wcześniej tego nie zobaczyłem, ale zaufałem ludziom z urzędu... Mam jeszcze parę tyg na zmianę sq więc wszystkie informacje na pewno mi się przydadzą.

Z góry dzięki :-)
  • Poziom 17  
    A skąd wiesz co będzie za pięć lat? Nie wiesz. Nawet największa elektrodowa wróżka nie przepowie. Ja jestem po technikum elektronicznym i nie żałuję (choć w sumie ze mnie marny przykład bo skończyłem jako inżynier mechanik).
    Technikum "dało" mi bardzo dużo wiedzy, podstaw które przydały się na studiach.
  • Poziom 39  
    Technik elektronik to dopiero początek drogi....
    Nie patrz na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku pracy, za trzy, cztery lata będzie zupełnie inna sytuacja. Postaraj się zdobyć jak najwięcej podstaw z elektrotechniki,elektroniki, miernictwa, a i trochę umiejętności z zakresu mechaniki i posługiwania się narzędziami też się przyda. Jak będziesz rok przed końcem szkoły postaraj się o praktyki w firmie o kierunku działnia, który wtedy będzie Cię interesował.
    Wybieranie specjalizacji w wieku 13 lat to trochę loteria - mój syn wtedy chciał być lekarzem ( profil chem-biol przez całe 6 lat) a jest ( był ) kierownikiem technicznym dużej firmy elektronicznej( w wieku 21 lat), a obecnie wolnym strzelcem - project managerem......
    Pozdr.J.
    były belfer ( m. in.)
  • Poziom 9