Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dekoder do TNK z wyjściem HDMI

14 Wrz 2009 20:55 6610 9
  • Poziom 39  
    Witam!
    W TV SAT jestem zielony, więc szukam pomocy;)
    Z TV korzystam sporadycznie, więc oferta TNK jest najkorzystniejsza dla mnie i planuję jej zakup. Posiadam TV LCD Samsunga LE40B530 i kino Samsunga HTZ315, potrzebuję dobrać do tego tuner SAT najlepiej Samsunga z wyjściem HDMI - żebym wszystko mógł obsługiwać jednym pilotem. Istnieje taki tuner? Ewentualnie jaki dekoder polecilibyście - moje oczekiwania:
    wyjście HDMI
    czarny kolor
    dobrej jakości pilot

Widziałem na aledrogo tunery Linbox z USB - co daje to USB - faktycznie można nagrywać i odtwarzać?
    Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 35  
    mihal2002 napisał:
    Żaden z programów nadawany w ofercie TNK nie nadaje w HDMI więc po co ci takowy dekoder?
    Tak można hagrywać przez złącze USB i jednocześnie aktualizować oprogramowanie.

Chyba chodziło Ci o to , że w ofercie TNK nie ma kanałów HD, dzięki połączeniu HDMI uzyskasz lepsza jakośc obrazu niż po wyjściu scart i zastosowanie wyjścia HDMI ma ten plus.

Kanały w standartowej rozdzielczości beda wygladać ładniej po wyjściu HDMI.

Nietstey samsung produkuje tylko tunery dla operatorów cyfrowych, np Cyfrowy Polsat, ale możesz wybrać Fergusona FK 7900 - posiada wyjście HDMI , jest dosyć mały i jest koloru czarnego oraz posiada czytnik kart który obsługuje system kodowania Conax - w takim systemie kodowana jest TNK.

Aukcję usunąłem proszę poprawić pisownię - GKVIDEO
  • Poziom 39  
    A jak się sprawa ma z nagrywaniem na USB? W jakiej jakości to się nagrywa i jak później się odtwarza? Czy z USB można oglądać także fotki i sluchać mp3? Jakiej jakości są piloty do Fergussona?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26