Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LCD CZY PLAZMA DO 2500 ZŁ /2009

KAABOOM 15 Wrz 2009 09:10 8435 36
  • #1 15 Wrz 2009 09:10
    KAABOOM
    Poziom 2  

Witam wszystkich. Czytając różne wypowiedzi forumowiczów na temat telewizorów, który jest lepszy, zostałem juz "skołowany" do końca. Jako, że technika sie dość szybko zmienia to postanowiłem założyć nowy temat. Chciałbym kupić tv, ale w tej dziedzinie jestem zielony, wiec prosze o porade jaki tv mam wybrać LCD czy plazme, a może ktoś ma jakiś konkretny model na myśli. Telewizor bedzie stał w dość dużym pomieszczeniu ok. 4,5m x 6m. Zapewne bedzie podłączony do komputera ( ogladanie filmów :) ). Fajnie by było, żeby też nie pobierał jakiś astronomicznych ilości prądu. Tv bedzie podłączony do telewizji cyfrowej Polsat. Problemem może byc umiarkowanie nasłonecznione pomieszczenie( w dotychczasowym crt mam czasem problem z denerwującym odbijaniem się wszystkiego co jest w pokoju ). Za wszelkie porady z góry dziekuje :).

• #2 15 Wrz 2009 09:43
    adamjur1
    Poziom 39  

Daj sobie spokój z plazmą ( duży pobór mocy, wypalanie "duchów" na ekranie - kolega ma na LG 40 cali już na stałe znaczek TVP1 :cry:)
    JAk na dłużej to szukaj Samsunga ( jeżeli chcesz oglądać też naziemną cyfrową to z MPEG 4) niekoniecznie HD full ( syn taki kupił i ma kłopoty z razdzielczością z konsoli)
    Jak nie chcesz 10 lat kochać zabytka technologicznego( postęp jest tak szybki, że drogie TV zestarzeją się technologicznie przed końcem spłaty rat :D)
    to wybierz niedrogi HD ready,z wejściami HDMI, może z MPEG4 ( ale niekoniecznie bo te dekodery bywają w tunerach satelitarnych np mam w C+, chociaż platformy nie polecam).
    Nie żal będzie go potem odstawić do komputera dzieci a w salonie coś 3D zamontować :D