Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie kamery S VHS pod telewizor - cz/b obraz

PionierT6 15 Wrz 2009 18:26 2548 4
  • #1 15 Wrz 2009 18:26
    PionierT6
    Poziom 9  

Witam. Mam kamerę Panasonic NV MS50. Zakupiłem w sklepie elektronicznym przejściówkę z Chinch na S-Video aby móc podłączyć w/w kamerę pod odbiornik telewizyjny, który nie ma gniazdka S-Video. Niestety po podłączeniu pod telewizor nie było obrazu. Problem jednak został rozwiązany, gdy podłączyłem sygnał z kamery (obraz oraz dźwięk) pod WEJŚCIE magnetowidu, a na telewizorze wybrałem podgląd z odtwarzacza i wszystko fajnie widać, dźwięk też jest tylko obraz jest czarno/biały :/ i tutaj jest właśnie problem - dlaczego się tak dzieje??
    Z góry uprzedzam że jestem w tej dziedzinie początkujący i nie znam wszystkich zasad itp, dlatego też proszę Administrację o tolerancję w moim przypadku. Pozdrawiam i oczekuję udzielenia mi stosownej pomocy.

PS. Nie znalazłem forum poświęconemu kamerom, dlatego wybrałem akurat Ten. Jeśli jednak coś przeoczyłem i istnieje forum stosowne to proszę o przenisienie, na przyszłość zapamiętam.

Romek

0 4
  • #2 15 Wrz 2009 19:27
    sashimi
    Poziom 20  

Witam

Na moje krzywe oko to przejściówka jest uszkodzona. Brak chrominancji czyli sygnału koloru. Spróbuj na innej. Jeśli usterka nie zniknie będziemy myśleć dalej.

Pozdrawiam

0
  • #3 15 Wrz 2009 19:51
    PionierT6
    Poziom 9  

Ok postaram sie wykombinować drugą. Dodam że na telewizorze który ma gniazdko S-Video normalnie widać (sprawdzałem u kolegi). No nic to chyba przejściówka do wymiany...

0
  • #4 15 Wrz 2009 20:35
    omron
    Poziom 17  

Czy Twój TV ma AV przełączane : Video/s-Video, bo to jest ważne !
    Jeśli tak to ustaw w menu dla AV- s/video.
    omron

0
  • #5 17 Wrz 2009 19:10
    PionierT6
    Poziom 9