Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Podłączenie kamery S VHS pod telewizor - cz/b obraz

PionierT6 15 Sep 2009 18:26 3607 4
    PionierT6
    Level 9  
    Witam. Mam kamerę Panasonic NV MS50. Zakupiłem w sklepie elektronicznym przejściówkę z Chinch na S-Video aby móc podłączyć w/w kamerę pod odbiornik telewizyjny, który nie ma gniazdka S-Video. Niestety po podłączeniu pod telewizor nie było obrazu. Problem jednak został rozwiązany, gdy podłączyłem sygnał z kamery (obraz oraz dźwięk) pod WEJŚCIE magnetowidu, a na telewizorze wybrałem podgląd z odtwarzacza i wszystko fajnie widać, dźwięk też jest tylko obraz jest czarno/biały :/ i tutaj jest właśnie problem - dlaczego się tak dzieje??
    Z góry uprzedzam że jestem w tej dziedzinie początkujący i nie znam wszystkich zasad itp, dlatego też proszę Administrację o tolerancję w moim przypadku. Pozdrawiam i oczekuję udzielenia mi stosownej pomocy.

PS. Nie znalazłem forum poświęconemu kamerom, dlatego wybrałem akurat Ten. Jeśli jednak coś przeoczyłem i istnieje forum stosowne to proszę o przenisienie, na przyszłość zapamiętam.

Romek
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    sashimi
    Level 20  
    Witam

Na moje krzywe oko to przejściówka jest uszkodzona. Brak chrominancji czyli sygnału koloru. Spróbuj na innej. Jeśli usterka nie zniknie będziemy myśleć dalej.

Pozdrawiam
    PionierT6
    Level 9  
    Ok postaram sie wykombinować drugą. Dodam że na telewizorze który ma gniazdko S-Video normalnie widać (sprawdzałem u kolegi). No nic to chyba przejściówka do wymiany...
    omron
    Level 17  
    Czy Twój TV ma AV przełączane : Video/s-Video, bo to jest ważne !
    Jeśli tak to ustaw w menu dla AV- s/video.
    omron
    PionierT6
    Level 9