Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 307 - schemat elektryczny INSTALACJA ALARMU !!!

ppuzicki 13 Cze 2004 12:27 9926 12
  • #1 13 Cze 2004 12:27
    ppuzicki
    Poziom 10  

    Witam ...
    Przymierzam się do instalacji alarmu i niezbedny jest mi schemat elektryczny dla samochodu PEUGEOT 307. Niestety wszystko jest sterowane przez komputer i zawiele nie powalcze w ciemno ;(

    Jeżeli ktoś by miał jakies informacje, to będe bardzo wdzieczny


    pozdrawiam

    Piotrek

    0 12
  • #2 14 Cze 2004 22:22
    KULA101
    Poziom 12  

    napisz skad jestes- jezeli z podlaskiego to sluze pomoca
    nieradze Ci samemu montowac alarmu w 307 bop wszystkim steruje BSI i jak zastosujesz niewlasciwy alarm to moze Cie to troche kosztowac
    Napisz czy masz, ale podejrzewam ze masz centralny zamek- wtedy proponuje zamontowac alarm ktory bedzie sterowany tymi wlasnie przyciskami, bo po co jeszcze jeden pilot nosic

    0
  • #3 27 Sty 2005 08:33
    gazdus
    Poziom 10  

    A jaki alarm zastosować i gdzie sie wpiąć aby działał z orginalnym pilotem ???

    0
  • #4 16 Lut 2005 19:20
    solich
    Poziom 10  

    Witam.Ja rowniez szukam schematu do 307 modelu 2.0HDI.Jaki alarm zamontować najlepiej?Dziekuje za odpowiedz.
    Krystian

    0
  • #5 18 Lut 2005 11:40
    palan2004
    Poziom 11  

    Witam Odradzam wam montowanie jakiego kolwiek innego alarmun niż orginalny z peugota bo może sie to wiązać z kosztami j.w. pisał kolega nowy alarm w peugocie cena około 1200zł działa z orginalnym pilotem nie trzeba nic przerabiać ciąć niczego

    0
  • #6 20 Lut 2005 01:11
    gazdus
    Poziom 10  

    Troche nie te rejony mieszkam we Wrocku a w aurku mam sentralny z pilocikiem w kluczy

    0
  • #7 03 Lut 2006 19:52
    qvqmac1
    Poziom 1  

    Pierdu... pierdu...
    Tym tokiem myslenia najlepiej nic samemu nie robić, po to jest to forum zeby pomóc i podpowiedziec, jesli ktos nie wie to niech sie nie wysila i nie straszy!!!

    0
  • #8 04 Lut 2006 12:28
    woooojtek
    Poziom 18  

    Zgadzam się z kolegą piętro wyżej, że to forum nie służy do straszenia, ale wzajemnej pomocy. Zgadzam się, że w nowszych samochodach ryzyko uszkodzenia elektroniki jest dużo większe, dlatego wszystko należy robić z głową i każdą informację sprawdzić dwa razy. Możesz mieć problem, ze znalezieniem schematu elektrycznego do 307, bo przyznam szczerze, że jeszcze takowego nie widziałem w sieci. Posprawdzaj w klubach Peugeota. A do kolegi, który wycenił orginalny alarm Peugeota- nie pamiętam nazwy, ale ceny takich zabawek zaczynają się od 3000PLN-podobno. Alarm wpina się w orginalne kości samochody pod BSI, bez cięcia instalacji. Za 1200 bracie to możesz kupic typowy alarm z wyższej półki. Ja założyłem do 206 (z małymi trudnościami) alarm za 150 zł i też działa. Wszystko można podpiąć tylko trzeba znać dobrze możliwości alarmu i samochodu. Pozdrawiam.

    1
  • #9 21 Lis 2006 13:15
    markom13
    Poziom 11  

    Woooojtek ,chyba przeginasz.W 206 jest zwykła instalka ,a w 307 szyna CAN .Chyba,ze sie myle.I nie jest to takie proste jak ci sie wydaje.

    0
  • #10 21 Lis 2006 14:56
    woooojtek
    Poziom 18  

    Szyna szyną a i tak się gdzieś kończy zwykłym switchem za 50groszy. Kwestia gdzie się tylko wpiąć. W Vetrze C jest też szyna CAN a założenie alarmu nie stanowi aż tak wielkiego problemu. Kwestia tylko jak daleko od komputerka się wpinasz. (Piszę i VC bo miałem z nią troche doczynienia). A poza tym nie lubię FRANCUZÓW.
    PS. Jeżeli masz schemat samochody i ogólne pojęcie jak to wszystko działa to zawsze można się pokusić na eksperymenty.

    0
  • #11 21 Lis 2006 23:57
    Ambulans
    Poziom 21  

    Do "markom13" od 2002 w P206 też jest instalacja z BSI.
    A co do alarmów w autkach tego typu to można zakładac centralki bezpilotowe jeśli posiadają c.z. i wtedy można stetrowac pilotem z kluczyka.

    0
  • #13 22 Lis 2006 19:02
    252257
    Użytkownik usunął konto