Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vectra + router Netgear= zrywanie połączenia

16 Sep 2009 20:39 2666 4
  • Level 10  
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

    Chciałbym poprosić o pomoc...

    Dzisiaj po założeniu internetu przez Vectrę, do modemu internetowego dołączyłem

    router Netgear (model bodajże 54G WGR614EE WGR614 ). Zamierzeniem było uwolnić dom od kabli

    przez co internet miał być odbierany przez laptop oraz przez komputer stacjonarny stojący w drugim pokoju,

    który wyposażyłem w kartę sieciową WiFi Pentagram za 80 zł (model P 6132-08 horNET 802.11n).

    Efekt jest taki, że laptop łapie internet bardzo ładnie w całym domu, hula znakomicie, nic nie urywa połączenia, max

    speed. Problem mam natomiast przy kompie stacjonarnym. Początkowo miałem problem taki, że karta Pentagram

    ładnie znajdywała sieć, ale był problem przy połączeniu, zatrzymywało się na pobieraniu adresu sieciowego.

    Po skorzystaniu z rad innego forum i wpisaniu ręcznie adresu IP - zmienionego na końcu, bramy, DHCP itp.

    internet łączy się z siecią na sekundę, może półtora i jest urywane i za chwilę ponowna próba połączenia, połączenie

    na sekundę i znowu urywa itd itd. Siedziałem i zmieniałem ustawienia korzystając z różnych rad 3 godziny. Naprawdę

    ręce opadają, pomyślałem, że zapytam specjalistów...Po prostu proszę o pomoc...

    Windows XP Pro Service Pack 3.

    Dzięki za jakiekolwiek wskazówki...

    Pozdrawiam
  • Level 9  
    Spróbuj zmienić rozmiar buforu łącza na mniejszy.
  • Level 10  
    dipol: Tzn nie podpisywałem umowy na określoną ilość komputerów...

    Przy zamawianiu usługi w Vectrze poinformowałem obsługującą mnie panią, że będę korzystał z dwóch komputerów, to ona poleciła mi rodzielenie tego sygnału przez router...tak to wygląda
  • Level 26  
    Na czas testów wyłącz zabezpieczenia sieci WiFi na routerze i sprawdź jak wtedy będzie zachowywało się połaczenie. Dodatkowo, w systemie możesz mieć jakiś nieproszonych gości - wirus, malware itp. Przeskanuj system ComboFix, Spyboot Search & Destroy. Masz zainstalowany jakiś firewall, program antywirusowy? Jeśli tak, wyłącz i sprawdź jak będzie zachowywało się połączenie WiFi.