Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Atu plus problem z immobilizer-em

17 Wrz 2009 14:59 4019 3
  • Poziom 10  
    Witam kupiłem ostatnio poloneza no i niestety nie wiedziałem nic o instalacji immo w tym samochodzie, samochód palił tylko na gazie ale sprzedający deklarowali że jak zatankuje benzyny wszystko będzie ok( gdy kupowałem samochód bak był pusty i dostałem tylko jeden czarny kluczyk ) jednak po zatankowaniu nie było tak pięknie jak miało być. Przez dobry tydzień nie podchodziłem do samochodu bez miernika i sprawdzałem w nim instalacje doszedłem że niema napięcia na wtryskiwacze ani na pompkę paliwa. Byłem po tym przekonany że to wina ECM (chociaż nie dawało mi spokoju to że zapłon chodzi a tylko te dwie rzeczy nie) no i ostatnio doszedłem do tego dzięki zasłudze tego forum że to są objawy immo i faktycznie jak przekręcę kluczyk na zapłon kłódka mruga 2 razy na sekundę przez 30s. A pytanie mam odnośnie tego czy jak wymienię stacyjkę w polonezie z wbudowaną w nią cewką od immo nie będę miał problemów z tym urządzeniem to znaczy czy nie będę już musiał ingerować w program ani nic tylko zakodować go tymi kluczami (czerwonym i czarnym)? Przepraszam za taki długi opis ale chciałem dobrze przedstawić sytuacje mojego samochodu.
  • Poziom 11  
    Witam. Jeżeli nie posiadasz klucza "matki" (czerwony) od orginalnego immo to będą problemy przy kodowaniu nowych kluczy. Kluczem "matką" wprowadza się immo w tryb kodowania.
  • Poziom 10  
    A czy przy nowej stacyjce dadzą mi czerwony kluczyk (matkę)? Czy jak by go dali to bym mógł je zakodować? Czy ktoś wie czy może w polonezach były te same kody immo w czerwonych kluczykach, bo słyszałem że w feliciach tak było do któregoś roku?
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.