Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Seat Toledo III 2.0 TDI, przepustnica kolektora ssącego

heliogabalalmighty 18 Sep 2009 08:10 12074 14
    heliogabalalmighty
    Level 10  
    Witam,
    Poszukuję fachowca z Bydgoszczy (lub okolic), który pomógłby z przeczyszczeniem przepustnicy. W serwisie rzekli, że do wymiany, ale koszt 1200 zł.
    Będę wdzięczny za pomoc, osobiście jestem zielony w temacie, sam nie chciałbym się tego podejmować.
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Sztomel
    Level 35  
    Hej kolego, spokojnie bez paniki, jesteś to w stanie sam zrobić tylko mi napisz jakie masz oznaczenie silnika np. BKD lub inne, kod silnika znajdziesz na nalepce w książce serwisowej albo na osłonie rozrządu lub wklej tutaj foto silnika a napiszemy jak się za to zabrać. Sam sobie będziesz w stanie wyczyścić i nic nie będziesz musiał płacić - jedyny koszt to trochę własnej odwagi i podstawowe narzędzia.
    heliogabalalmighty
    Level 10  
    Dzięki za odpowiedź. Nie mam przy sobie książki, samochodu również (małżonka nim jeździ), więc niezbędne dane podam najwcześniej po południu. (Chyba że numer nadwozia, akurat mam spisany)
    pzodrawiam
    Sztomel
    Level 35  
    nie, nr nadwozia niewiele mi daje, podaj oznaczenie silnika, jeśli w domu potrafisz naprawić spłuczkę z kibla to i przepustnicę w swoim silniku naprawisz, trzeba się, tylko zaopatrzyć w klucze typu torx = są dostępne np. w praktikerze lub OBI lub lub podobne
    heliogabalalmighty
    Level 10  
    Ha, z domowymi naprawami sobie radzę. Ok, zatem, jak powiedziałem, wkrótce podam niezbędne dane.
    heliogabalalmighty
    Level 10  
    Podaję z książki serwisowej: BKD, a poniżej jest jeszcze LS7Y i DN.