Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seat Toledo III 2.0 TDI, przepustnica kolektora ssącego

18 Wrz 2009 08:10 11492 14
  • Poziom 9  
    Witam,
    Poszukuję fachowca z Bydgoszczy (lub okolic), który pomógłby z przeczyszczeniem przepustnicy. W serwisie rzekli, że do wymiany, ale koszt 1200 zł.
    Będę wdzięczny za pomoc, osobiście jestem zielony w temacie, sam nie chciałbym się tego podejmować.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Hej kolego, spokojnie bez paniki, jesteś to w stanie sam zrobić tylko mi napisz jakie masz oznaczenie silnika np. BKD lub inne, kod silnika znajdziesz na nalepce w książce serwisowej albo na osłonie rozrządu lub wklej tutaj foto silnika a napiszemy jak się za to zabrać. Sam sobie będziesz w stanie wyczyścić i nic nie będziesz musiał płacić - jedyny koszt to trochę własnej odwagi i podstawowe narzędzia.
  • Poziom 9  
    Dzięki za odpowiedź. Nie mam przy sobie książki, samochodu również (małżonka nim jeździ), więc niezbędne dane podam najwcześniej po południu. (Chyba że numer nadwozia, akurat mam spisany)
    pzodrawiam
  • Poziom 34  
    nie, nr nadwozia niewiele mi daje, podaj oznaczenie silnika, jeśli w domu potrafisz naprawić spłuczkę z kibla to i przepustnicę w swoim silniku naprawisz, trzeba się, tylko zaopatrzyć w klucze typu torx = są dostępne np. w praktikerze lub OBI lub lub podobne
  • Poziom 9  
    Ha, z domowymi naprawami sobie radzę. Ok, zatem, jak powiedziałem, wkrótce podam niezbędne dane.
  • Poziom 9  
    Podaję z książki serwisowej: BKD, a poniżej jest jeszcze LS7Y i DN.
    Przy okazji wyszło jeszcze coś nowego: problemz tempomatem. Czasami po prostu nie działa. Po wyłączeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Co to może być?
    ----