Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo s60 2.4t Motronic ME 7.0 - z polskiego na nasze

Doktorr 18 Wrz 2009 10:42 4947 8
  • #1 18 Wrz 2009 10:42
    Doktorr
    Poziom 34  

    KTS wypluwa :261a Dłuższa w czasie regulacja mieszanki dolne obciążenie częściowe. Przy ograniczniku reg.
    Błąd pojawia się nieregularnie co kilka dni , nie skutkuje żadnymi namacalnymi objawami poza zapaleniem lampki.
    Pojazd zagazowany , instalacja oscar.
    Pytanie , jakiej usterki dotyczy powyższy opis?

    0 8
  • #2 18 Wrz 2009 12:13
    janusz2008
    Poziom 33  

    Myślę, że niedługo pokaże błąd/usterke/. Jednak chyba dotyczyć to będzie któregoś wtryskiwacza,lub sterowania nimi.

    0
  • #3 18 Wrz 2009 13:42
    Doktorr
    Poziom 34  

    Czy ten opis należy interpretować : przekroczony górny próg adaptacji czasu wtrysku dla wolnych obrotów i częściowego obciążenia?

    Żeby było ciekawiej to znalazłem jeszcze coś takiego:

    BSR Svenska AB
    Diagnostic Trouble Codes


    List of search result for: 261a
    ECM-261A Fuel pressure system. Faulty signal
    ECM-261A Fuel pressure system. Signal too high
    ECM-261A Fuel pressure system. Signal too low
    ECM-261A Long-term fuel trim. Lower limit
    ECM-261A Long-term fuel trim. Upper limit


    Wychodzi na to że Volvo jest jeszcze lepsze jak Renault ze swoim azotoxem (DDT).

    Dodano po 23 [minuty]:

    Widzi misie.
    Pierwsze trzy interpretacje dotyczą ciśnienia paliwa.
    Dwie ostatnie korelacji obliczeń zużycia paliwa ze wskazaniami wskaźnika poziomu paliwa w zbiorniku.

    HELP nikt się nie spotkał z takim badziewiem?

    0
  • Pomocny post
    #5 19 Wrz 2009 08:48
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 19 Wrz 2009 12:57
    Doktorr
    Poziom 34  

    Jurek dzięki ja czytać umieć . Temat dotyczył interpretacji głupawego opisu kodu wygenerowanego przez KTS.
    Ale pozatym wk...wia ups bulwersuje mnie że z tymi kodami w Volvo to jak z naszym góralem " panocku abo bedzie dysc abo pogoda".

    Temat rozwiązany , w instalacji gazowej brak emulatora czujnika ciśnienia paliwa.


    Volvo s60 2.4t Motronic ME 7.0 - z polskiego na nasze

    0
  • #7 19 Wrz 2009 13:20
    emeryt2
    Poziom 42  

    Doktor , no patrz , wszyscy chwalą ten KTS , widzisz co wyrabia?
    Zasada , ustrojstwo diagnostyczne , jak by sie zwało nie zastąpi wiedzy diagnosty mechanika, trzeba jeszcze logicznie myśleć.

    1
  • #8 19 Wrz 2009 13:27
    Doktorr
    Poziom 34  

    Myślenie ma przyszłość szczególnie jak się myśli o pierdołach.

    0