Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra C 2.2 : wylaczanie silnika po nagrzaniu sie

Piorun2002 18 Wrz 2009 20:05 2468 2
  • #1 18 Wrz 2009 20:05
    Piorun2002
    Poziom 15  

    Witam,
    Mam Vecra C 2.2 '5 - po uruchomieniu samochodu 'na zimno' wszystko jest ok, po przejechaniu 5km jak silnik zlapie temperature pojawia sie zółty klucz i po 10 sec silnik gasnie.

    Probowalem odczytac kody bledow przez intefejs ELM327 1.3a: pcmscan nie pokazuje zadnego bledu, scantool C0700 - blad elekromagnesu - wiec raczej nie to.

    Pojechalbym do ASO na tech2, ale po przejechaniu 5KM musze studzic silnik 30min, wiec trwaloby to wieki.

    Czy jest cos co moge sprawdzic bez porzadnego testera (opcom jest juz w drodze, ale lot z HK zajmu mu jeszcze z tydzien)?

    0 2
  • #2 18 Wrz 2009 22:27
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    W mojej służbowej już dwa razy / ponoć/ wymieniali czujnik na listwie zasilającej i raz pompę paliwa , objaw ten sam , jazda , kontrolka , ja mu gaz a on zgasł . Proponuje serwis albo kogoś kto się na tym zna , i to dobrze .
    Pozdrawiam .

    0
  • #3 05 Paź 2009 11:40
    Piorun2002
    Poziom 15  

    Oczytalem opcom'em kod błedu P1191-52, czyli
    Z22YH - High Pressure Pump, Fuel Pressure Regulator - Defective (P1191 set)

    I tu moje pytanie co moze byc przyczyna tej usterki: pompa czy raczej regulator ?
    Tak jak pisalem, samochodem da sie przejechac 5km, zanim sie nie nagrzeje, wiec chyba pompa jest ok?

    Gdzie rekomendowalibyscie zakup regulatora w WAW (prosze na priva, bo admin pewno ubuje taki post).

    0