Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel vectra 2,0tdi nie odpala

19 Wrz 2009 13:36 4687 15
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam problem z vectrą B 2,0 dti.
    Auto po wymianie sterownika na pompie wtryskowej milczy .
    Wczesniejsza diagnoza pokazała uszkodzenie sterownika pompy diagnoza na teraz pokazuje uszkodzenie ECU czy to możliwe?
    Komp komunikuje sie z klimą, poduszkami,immo, a ze sterowaniem silnika nie chce
    czy naprawdę mogło paśc ECU?
    Proszę o jakieś podpowiedzi
    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    ECU takie same , skonfigurowane z immo?
  • Poziom 10  
    ECU nie było wymieniane tylko sterownik na pompie jak się polącze kompem z immo mam komunikat sygnał immo wysłany ale nie odebrany przez ECU

    Dodano po 2 [minuty]:

    Auto teraz zachowuje sie dziwnie cały czas chodzi wentylator od klimy,jak sie łącze kompem ze sterownikie klimy mam błąd awaria sterownika

    Dodano po 10 [minuty]:

    Auto przed naprawą chodziło na wolnych obrotach ,poprostu nie wchodził na obroty diagnoza kompem pokazała usterke sterownika pompy wtryskowej po wymianie sterownika pompy nie odpala wcale i nie można się z nim zkomunikowac jak sie zkomunikuje z klimą pokazuje awarię sterownika
  • Poziom 32  
    Kto Ci naprawiał ten sterownik? Jakiś znajomy? Jakie pieniążki Cię to kosztowało?

  • Poziom 27  
    Witam napisz czy to jest ten sam sterownik tylko naprawiany czy inny bo piszesz że sterownik wymieniony
  • Poziom 38  
    Zapala się check po włączeniu zapłonu?
  • Poziom 10  
    sterownik pompy wtryskowej nowy Bocha.
    Po przekręceniu kluczyka nie ma checka .
  • Poziom 38  
    nie masz zasilania sterownika silnika,lub faktycznie padł.
  • Poziom 10  
    O którym sterowniku mowa o ECU?

    Dodano po 2 [minuty]:

    To możiwe od tak sobie padł?
  • Poziom 38  
    Mowa o ECU,sprawdź bezpieczniki pod maską,jeden z nich to zasilalanie ECU
  • Poziom 10  
    miałeś rację jeden bezpiecznik był walnięty po wymianie bezpiecznika wentylator od klimy się uspokoił ale nadal nie melduje się check engin.
    Nie wiesz może na których pinach ecu mam szukac prądu czy może masy?
  • Poziom 38  
    może teraz będzie diagnoza,sprawdź.
  • Poziom 10  
    Na dużej wtyczce do ecu są 3 piny większe od pozostałych na te piny wchodzą try przewody 2 brązowe i 1 czerwony na pierwszy rzut oka wygląda to na zasilanie ecu tam nie ma żadnego prądu czy to może te kable?

    Dodano po 16 [minuty]:

    Nadal brak komunikacji i brak check engin

    Dodano po 6 [minuty]:

    Ten czerwony kabel z ecu idzie gdzieś do środka niewiesz czy będzie szedł do skrzynki bezpieczników czy może do kostki pod stacyjką?
  • Poziom 38  
    sprawdź jeszcze raz bezpiecznik ten co wcześniej był uszkodzony.
  • Poziom 10  
    Masz rację cały czas ten bezpiecznik się pali jak wkładam przekażnik od sterowania silnikem to bezpiecznik się pali
  • Poziom 38  
    odłącz wtyczkę sterownika na pompie i zobacz ,czy będzie palic bezpiecznik,ale podejrzewam,że nie.