Witam serdecznie!
Mojego Chryslera kupiłem 3tyg. temu, wszystko było w porządku, niestety do dzisiaj..
Otóż jechałem rano do pracy, po przejechaniu 500m przy dojeździe do skrzyżowania automat przy redukcji w dół nagle szarpnął. Zatrzymałem się. Gdy chciałem ruszyć automat zachował się tak jakby był w pozycji N, tzn jakby bieg nie był wrzucony, a był rzecz jasna na D. Następnie bieg wszedł, ale skrzynia przestała zmieniać biegi, tzn jedzie tylko i wyłącznie na 1. Żaden inny bieg nie wchodzi, nie zmienia się na wyższy, cały czas tylko 1. Od razu wróciłem do domu i chciałem zaparkować, to znowu R nie chciało "wejść" tylko znowu zachowywało się jakby było na N. Gdy wreszcie się udało, przy przełączeniu na D ponownie bieg się nie wrzuca. I tak cały czas.. A jeśli uda mu się już "wskoczyć" po chwili "wypada" i tak cały czas, auto szarpie, po przejechaniu paruset metrów nie przełącza biegów, tylko ciągle jest na 1. Po przełączeniu skrzyni na P, zgaszeniu samochodu, ponownemu zapaleniu przez parę sekund wydaję się, że wszystko jest ok, ale po zatrzymaniu problemu zaczynają się od nowa.
Co może być tego przyczyną? Czy może to mieć jakiś związek z olejem w skrzyni (nie mam pojęcia kiedy/czy był wymieniany)?
Korzystając z okazji jakby ktoś wiedział jaki typ skrzyni jest w tym samochodzie i jaki olej najlepiej zastosować to proszę dać znać.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Mojego Chryslera kupiłem 3tyg. temu, wszystko było w porządku, niestety do dzisiaj..
Otóż jechałem rano do pracy, po przejechaniu 500m przy dojeździe do skrzyżowania automat przy redukcji w dół nagle szarpnął. Zatrzymałem się. Gdy chciałem ruszyć automat zachował się tak jakby był w pozycji N, tzn jakby bieg nie był wrzucony, a był rzecz jasna na D. Następnie bieg wszedł, ale skrzynia przestała zmieniać biegi, tzn jedzie tylko i wyłącznie na 1. Żaden inny bieg nie wchodzi, nie zmienia się na wyższy, cały czas tylko 1. Od razu wróciłem do domu i chciałem zaparkować, to znowu R nie chciało "wejść" tylko znowu zachowywało się jakby było na N. Gdy wreszcie się udało, przy przełączeniu na D ponownie bieg się nie wrzuca. I tak cały czas.. A jeśli uda mu się już "wskoczyć" po chwili "wypada" i tak cały czas, auto szarpie, po przejechaniu paruset metrów nie przełącza biegów, tylko ciągle jest na 1. Po przełączeniu skrzyni na P, zgaszeniu samochodu, ponownemu zapaleniu przez parę sekund wydaję się, że wszystko jest ok, ale po zatrzymaniu problemu zaczynają się od nowa.
Co może być tego przyczyną? Czy może to mieć jakiś związek z olejem w skrzyni (nie mam pojęcia kiedy/czy był wymieniany)?
Korzystając z okazji jakby ktoś wiedział jaki typ skrzyni jest w tym samochodzie i jaki olej najlepiej zastosować to proszę dać znać.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.