Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Histroia Z Sharan 1.9 TDI AFN 110 KM

19 Wrz 2009 15:38 4729 5
  • Poziom 9  
    Witam , jestem nowy na forum więc proszę o zrozumiałość :) , Mianowicie posiadam auto marki VW SHaran 1.9 TDI 110 km AFN 1998 r , ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego auta . Auto w dniu dzisiejszym ma zrobione 299,650 km. Jakiś 1 miesiac temu mechanik robił mi silnik tzn.. wymienił szklanki , wszystkie uszczelki , płyny świece , no i NIESZCZĘSNY WAŁEK ROZRZĄDU :( który delikatnie mówiąć się uszkodził (nie wnikam dlaczego ) wałek został wymieniony na inny ,tzn od diesla Vw z silnikiem 75km :O no i szok !!! teraz mam same kłopoty z tego tytułu ,auto nie chce odpalać kiedy jest zimne , przy odpalaniu wydobywa się ogrom białego dymu ale zobaczcie sami: filmik przedstawia rozruch poranny auta

    http://yokass.wrzuta.pl/film/0ec76lfgunD/sharan_1.9_tdi

    MOje pytanie brzmi czy ma wpływ na to ten nieszczęsny wałek>?>(na osłonie silnika tej z góry jest bardzo dużo czarnej sadzy) i jaka jest róznica pomiędzy wałkiem od 110 km a 75km

    po odpaleniu ato śmiga cały dzień bezproblemowo

    ps. vag com wszystko sprawdzone ,wtryski sprawdzone itd...
  • Poziom 31  
    Kolego, ty nie szukaj i nie kombinuj tylko zmień magika na mechanika co wie jak zrobic silnik, zdiagnozowac itp. Skoro ktos Ci robi silnik to chyba ma chodzic a nie zachowywac się tak jak na filmie. czy ten "magik" twierdzi ze "moze byc"? Taka moja rada.
  • Poziom 9  
    no widzsz ale u mnie w miejscości nie ma mechaników sa wrózki i magicy i najlepiej mówią wymień silnik ps. opłata za waidomość 40 zł :/

    Dodano po 1 [minuty]:

    pomocy :(
  • Poziom 23  
    Dobry ten magik.

    A może on chciał zrobić z twojego auta parowóz na ON. :D :D :D :D

    Jedz do fachowca bo przy takiej pracy twoje autko długo nie pociągnie.
  • Poziom 34  
    Spróbuj odpalić silnik z odłączonym wężem powietrza turbodoładowanego od kolektora ssącego i zobacz wtedy czy będzie dymił bo najpierw daje siwobiałym dymem a potem czarnym. Jeśli możesz i masz możliwość to zdiagnozuj silnik programem diagnostycznym VAG-COM - trzeba odczytać zapisane w sterowniku silnika błędy oraz wykonać logi statyczne i dynamiczne.
  • Poziom 9  
    Kolego silnik został zdjagnozowany wszystkie dawki , wtryskiwacze , przepływomierz , sprawdzone brak błedów :/ generalnie to stawiam na ten wałek rozrządu :( ale chciałem się dowiedzieć czym one się różnią te od 75km a 110 km