Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zepsuty Discman

14 Cze 2004 17:36 1113 8
  • Poziom 2  
    Czesc!
    Mam taki problem: Posiadam discman'a firmy Philips. Plyty odtwarzaja sie jakby wlaczona byla funkcja karaoke (ktorej ten discman nie ma!) nie slychac (prawie) wokalisty, dzwiek jest jakby "z daleka". Zaden serwis w moim miescie nie potrafi tego naprawic, a oficjalnego serwisu Philipsa u mnie w miescie nie ma. Nie wiem czy oplaca sie jechac i oddawac (gwarancji juz nie mam) go do naprawy bo jak mi krzykna 200 zeta to wole sobie kupic drugiego. Wiecie moze co sie stalo? I ile moze kosztowac naprawa?
    Z gory dzieki za pomoc!
  • Poziom 36  
    Tuż przy gnieździe słuchawek masz przerwane ścieżki,popraw te połączenia najlepiej przewodami lub srebrzanką i discman zagra .
  • Poziom 2  
    No tak tylko jak mam to zrobic???
    Jesli chodzi o to to jestem laikiem. Lutownicą posługiwać się potrafie tzn. naprawic jakis kabel, poprawic wtyczke ale czy dam sobie sam z tym rade? Możesz mi to troszkę bardziej objaśnić? Gniazdo słuchawkowe całe jest obudowane tzn nie wychodzą z niego żadne kable. Nie da się go odmontować bo jest przylutowane od dołu do "tej zielonej płytki" a nie bardzo chce to ruszać. Help!!!
  • Poziom 23  
    no chodzi właśnie o to żebyś poprawił teluty z tego gniazda, ewentualnie wymienił je na nowe,

warto by również przelutować pozostałe luty (w pobliżu) które się łaczą z tymi ścieżkami.

Tylko uważąj żeby nie zrobić jakiś przypadkowych zwarć !!!!!!!!!!!!!!!!!

Zlecałbym również załatwienie jakiegoś omomierza, by sprawdzić czy ścieżki mają 0 omów.

pozdrowienia
  • Poziom 32  
    Ja proponuję w ciemno wymianę gniazda, tylko na pakie "lepsze"niz za "zeta".
  • Poziom 24  
    Niekoniecznie. Może końcówka od słuchawek daje efekt karaoke? ;) A tak serio: mnie kilka razy się udało tak zrobić (przez naderwanie) właśnie wtyczki jack ;)