Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Migomat Einhell SGA 190, smarka.

22 Wrz 2009 15:52 12149 7
  • Poziom 12  
    Witam!
    Jestem w posiadaniu migomatu ainhell sga 190, posiadam go od nowości i jest używany sporadycznie ale używany. Do tej pory nie miałem z nim żadnego problemu.
    Zazwyczaj spawam drutem 0,8mm ale ostatnio spawałem drutem 1,0mm i jeszcze chyba było ok bo coś spawał i topił.
    Teraz włożyłem drut 0,8mm i zaczął smarkać, nie da rady nim spawać, drut tak jakby spawa się przy końcówce prądowej tej miedzianej, myślałem że to wina końcówki ale zmieniłem na nową, przedmuchałem wężownice sprężonym powietrzem i dalej to samo.Jak puszczam sam drut to nic nie przycina.
    Smarka jakbym spawał bez gazu i pryska. Ale gaz słychać jak idzie butlę mam z gaśnicy.
    Proszę o porady bo ja jestem zielony. Czego to może być wina wcześniej bardzo ładnie wylewał spaw. Spawam na 240V. Na 240V na początku to blachę 5mm to bez problemu spawało, bardzo ładnie zlewało, jak zrobić żeby dalej tak było.

Dołączam zdjęcia środka:
    ZASADY WKLEJANIA ZDJĘĆ
  • Poziom 37  
    Witam, sprawdź diody w mostku prostowniczym, końcówka prądowa powinna być dobrana do średnicy drutu. Sprawdź czy drut podawany jest równomiernie (rolka podająca tez powinna być dobrana do drutu).
  • Poziom 12  
    Końcówka prądowa jest 0,8mm. Mostek prostowniczy to te dwie blachy aluminiowe? Rolka jest ustawiona na 0,8-0,9mm także jest ok. Drut bez spawania idzie ok bez jakiś zaczepów. Ten silniczek jest jak od samochodu na baterię, czy istnieje możliwość przerobienia tego podajnika na jakiś inny mocny silnik. Może ktoś sobie przerobił prosiłbym o jakieś fotki z pomysłami.

Na ile V jest ten silnik od podajnika 12V/24V?
  • Poziom 39  
    Cytat:
    Mostek prostowniczy to te dwie blachy aluminiowe?