Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Opel Vectra x20DTL - 1125 , 0400 (zawór upustowy)

zamela 15 Mar 2010 23:51 20495 36
  • #31
    zamela
    Poziom 14  
    tego czy działają czy nie to już nie sprawdzałem , wiem ze na pewno zaworek nie puszcza i nie wyświetlają się żadne błędy .
    Jutro sprawdzę czy te klapki działają bo jakoś szczególnie nie zastanawiałem się nad tym , głównie zależało mi żeby zlikwidować błąd 1125
  • #32
    zamela
    Poziom 14  
    Odświeżam temat bo problem caly czas ten sam i wraz z wzrostem tmp na zewnątrz nasilił się :/

    Silnik zimny pali super dopiero gdy sie rozgrzeje i troche ostygnie to po ponownym uruchomieniu i próbie ruszenia słychać nierówną prace silnika i gaśnie w trakcie puszczania sprzęgła a wszystkiemu towarzyszy siwy dym i śmierdzące spaliny . Jak uda się ruszyć wciskając sporo gazu to podczas jazdy z równą prędkością czuć lekki spadek mocy , kopcenie i to potężne i dodatkowo dziwne klekotanie z silnika i gdy nie zareaguje wciśnięciem predału gazu to wywala błąd p0400 lub 1125 układ krytyczny 2 i dla drugiego błędu układ krytyczny 1 natomiast gdy dodam gwałtownie gazu to lekko szarpnie puści jeszcze większego dymka i jedzie dobrze do kolejnego momentu jazdy z równą prędkością .
    Powiedzmy po 30 minutach jazdy problem znika i w trasie się nie pojawia .

    Napisze ponownie ze elektrozaworki sprawne ( sprawdzone i podniemiane z innego sprawnego auta) Egr sprawny , vacumpompa -0,9 , węzyki i łączniki OK.
  • #33
    xsiek
    Poziom 9  
    no i jak w końcu rozwiązałeś ten problem ?
  • #34
    zamela
    Poziom 14  
    Do dziś dnia nie rozwiązałem problemu a podmieniałem elektrozaworki i bez zmian.
    Ostatnio gdy silnik pracuje na wolnych obrotach pojawia się P1125 i P0400 ale czasem tylko jeden z nich a po miesiącu uzytkowania smaochodu sa 2 błędy i cięzko sprawdzić który kidy sie pojawia bo musialbym caly czas jezdzic z sprzętem do odczytywania.

    Podmieniłbym przepływkę ale nikt w okolicy nie ma takiej samej jak moja 5 pinów kanciata wtyczka .

    Odwiedziłem kilku elektryków i zaden nie dał rady a jedynie kazali wymieniać klamoty które podmieniłem z samochodu kumpla a gdybym kupowal nowe to pewnie podwoiłbym wartosc vectry.
  • #35
    xsiek
    Poziom 9  
    Ja rozwiązałem już jakiś czas temu.... u mnie winowajcą była przepływka ...
  • #36
    zamela
    Poziom 14  
    U mnie było identycznie przepływka czasami podawała sygnał o ogromnej ilości powierza 999 kg i wtedy był problem z kopoceniem itp.
  • #37
    zamela
    Poziom 14  
    Po wielu próbach w czasie jazdy okazało się że czasami przepływka dawała znacznie zawyżone dane , po wymianie przepływomierza na oryginalną używkę problem zniknął .