Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3, 1,9TDI 1998r.Nie można odpowietrzyc dlaczego.

Tedi30 25 Wrz 2009 08:54 2426 5
  • #1 25 Wrz 2009 08:54
    Tedi30
    Poziom 21  

    Zainteresowanych proszę o pomoc .Mam golfa 3 pierwszym objawem raz wyrzucał płyn można było zrobić 200 km nie dolewajac wody a raz 20 km i trzeba dolać .Przeplukałem uklad chłodzenia ,zalałem nowym płynem ,wymieniłem korek zbiorniczka wyrównującego. Zalewając układ chłodzenia zrobiłrm, najpierw zalałem chłodnice i uzupełniłem płyn zbiorniczkiem wyrównującym.Silnik chodził długo aż do włączenia sie wentylatora, termostat się otworzył.Efekt jest taki,że patrząc na gorny wężyk widac powietrze czasami nawet jest przerwa, że jest wężyk pusty i plyn rosnie wypływając.Co może byc przyczyną Czy to pompa wodna czy może uszczelka pod głowica.Auto ma przjechane 170tys. km.Pozdrawiam!!

  • Pomocny post
    #2 25 Wrz 2009 09:04
    zezuama
    Poziom 23  

    Witaj.
    Ja bym obstawiał na uszczelkę pod głowicą ew.uszkodzoną głowicę.
    Popraw tą "trujkę" w temacie :)

  • #3 25 Wrz 2009 10:26
    Tedi30
    Poziom 21  

    Czy zawsze trzeba planowac glowice przy wymianie uszczelki i czy jest zawór w glowicy który by przepuszczał powietrze i robil taki efekt.Pozdrawiam!!! Ps.chciałbym poprawic ale mam zablokowane.

  • Pomocny post
    #4 25 Wrz 2009 15:50
    pioart
    Poziom 37  

    Witam
    Bez obrazy kolego ale proponuję choć troszkę się zainteresować przedmiotem twoich pytań , dotyczy to szczególnie budowy silnika / wiadomości podstawowe / żebyś już nie zadawał pytań typu

    Tedi30 napisał:
    czy jest zawór w głowicy który by przepuszczał powietrze i robił taki efekt.Pozdrawiam.
    .
    Odpowiedź – nie ma!
    Co do głowicy to w większości przypadków.
    Pozdrawiam

  • #5 25 Wrz 2009 16:23
    Tedi30
    Poziom 21  

    Dzięki za podpowiedzi ,to jest napewno uszczelka lub głowica rozbiorę i trzeba robic.W warsztacie chcą 1200zl ,a uszczelka w serwisie VW orginalna jest koszt 180zł,150zł planowanie ze sprawdzeniem szczelnosci-oszaleli z cenami Zamykam temat i pozdrawiam!!!

  • #6 25 Wrz 2009 16:43
    robokop
    Moderator Samochody

    A paska klinowego ostatnio nie zmieniałeś? Nie wiem czy akurat u ciebie, ale w co niektórych silnikach pasował na dwa sposoby, pompa wody kręciła się wtedy w druga stronę powodując opisany efekt. A co do cen - ja płacę 50 zł za planowane głowicy (cena za sztukę, bez względu na wielkość) i 50 zł za sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego.

 
Black Friday do -15%
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Ferguson