Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Y550 - komplikacje z wyświetlaniem obrazu

Senturei 25 Wrz 2009 18:45 5938 6
  • #1 25 Wrz 2009 18:45
    Senturei
    Poziom 2  

    Witam,

    kilka dni temu kupiłem laptopa Lenovo Y550. Od razu po pierwszym uruchomieniu obraz co jakiś czas migał, tj. szybko jaśniał i wracał do poprzedniego stanu, lekko przy tym drgając. Dzieje się to w nieregularnych odstępach czasu. Myślałem, że to wina sterowników- zainstalowałem najnowsze ze strony Lenovo, ale problem nie zniknął.

    0 6
  • Pomocny post
    #2 25 Wrz 2009 18:51
    artaa
    Poziom 43  

    Uruchom Live CD/DVD np. z linuxem jak tam będzie źle to do sklepu.

    0
  • Pomocny post
    #3 26 Wrz 2009 12:13
    technohunter
    Poziom 18  

    Witam
    Uszkodzenie wewnętrzne matrycy, a dokładnie taśm łączących elektronikę ze szkłem . Matryca niestety do wymiany, nie ma skutecznego sposobu naprawy.
    Ale proszę sprawdzić na monitorze zewnętrznym czy te objawy występują.
    A kiedy powstał ta usterka.
    Pozdrawiam

    0
  • #4 26 Wrz 2009 12:47
    Senturei
    Poziom 2  

    Problem zauważyłem przy pierwszym uruchomieniu laptopa, od razu po rozpakowaniu opakowania. Niestety, nie mam kabla do podłączenia zew. monitora. Zauważyłem, że przy pierwszym uruchomieniu nie włączył się instalator systemu, a jedynie konfiguracja konta nowego użytkownika. Sprawdziłem właściwości systemu i okazało się, że klucz Windowsa mam już wpisany, pomimo, że nie zrobiłem tego ja. Czy możliwe jest, że producent oferuje laptopy z zainstalowanym systemem i wpisanym kluczem?

    0
  • Pomocny post
    #5 26 Wrz 2009 14:20
    sashimi
    Poziom 20  

    Uszkodzenie elektroniki matrycy. Laptop do wymiany. A co do wpisanego już numeru Windowsa, to tak, producent mógł tak zrobić. Użytkownik tylko konfiguruje swoje nowo założone konto i wszystko.

    Pozdrawiam

    0
  • #6 28 Wrz 2009 13:55
    Senturei
    Poziom 2  

    Dzięki za pomoc. Zakładając wadę elektroniki matrycy, moglibyście mi jeszcze napisać, czy taką wadę można naprawić w serwisie, czy laptop jest rzeczywiście do wymiany? Czy sklep ma w takim przypadku obowiązek wymienić towar na nowy/ zwrócić koszt, czy muszę to załatwiać w serwisach?

    0
  • #7 29 Wrz 2009 16:40
    technohunter
    Poziom 18  

    Witam
    Jak laptop mam gwarancja door of door to wymienią serwis producenta,a jak gwarancja sklepowa to będzie zrobić sklep.
    Pozdrawiam

    Moderowany przez mat_ed:

    Już kiedyś prosiłem, abyś zaczął pisać po polsku. Widać masz z tym problemy. Blokuję możliwość pisania na forum - okres dni 15. W tym czasie, proponuję udać się na jakieś kursy z poprawnej polszczyzny.

    0