Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Falujace Obroty Mercedes slk 230 ( automat ) r 170 rok 98

26 Wrz 2009 13:57 4487 13
  • Poziom 9  
    Witam mam pytanie mam mam założonego gazu to tak w celu uściślenia.

    gdy stoję na włączonym silniku na opcji drive/parking nie dodając gazu obroty faluj ą i auto drży przy nich jest to dość irytujące co może być tego przyczyną?
  • Poziom 12  
    najprawdopodobniej silniczek krokowy ale powodów może być wiele. Zacznij od niego
  • Poziom 42  
    Haker , gdzie się znajduje ten silniczek krokowy , szukam i nie mogę zależć?
  • Poziom 9  
    Ok silniczek krokowy wymieniony został 3 dni temu i nie pomogło... co jeszcze??

    I dzięki za pomoc....

    Dodano po 4 [godziny] 41 [minuty]:

    W Poniedziałęk jestem u Mechanika i będę bardzo wdzięczny za jak najszybsze sugestie.... :)
  • Poziom 12  
    może być również: zabrudzona bądź krzywa przepustnica, jakiś czujnik na dolocie np:przepływka. poczyść i posprawdzaj to wszystko i może będzie Ok. Zrób jeszcze reset kompa(odłączyć akumulator na jakieś 15 minut a później odpalić i czekać aż silnik się nagrzeje lub około 10min nic nie robiąc). Powodzenia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ja nie ukrywam że dla mnie to czarna magia i nie mam pojęcia dlaczego się tak
    dzieje .... wiec skoro jeden pisze że drugi nie ma racji to CO mam zrobić żeby to auto nie falowało ??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Motronic nie bądź taki cwaniak,zbanuj sobie głowę. Przepustnicą się kompa nie resetuje tylko odłączeniem klem, nie znam dokładnie układu w tym mercu ale wydaje mi się że silniczek krokowy jest(a nawet na 100%) co potwierdził właściciel wymieniając go, Pracuje na warsztacie koło 3 lat i wiem co mówię. Przepustnice czyści się poprzez jej odkręcenie a następnie oczyszczenie ścianek bocznych z nagaru w miejscu gdzie zamyka się klapka przepustnicy(musi być idealny styk). Możesz również sprawdzić odmę. Standardowo idzie ona z pokrywy zaworów do układu dolotowego(często przed filtr powietrza). Jest to ogólnie gumowy czarny wężyk.
    Ciężko to wytłumaczyć w inny sposób ponieważ twój silnik jest dość zabudowany i mało widać. Pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Skoro jesteś taki mądry to zajmij się praktyką a nie teorią. Kolega chce naprawić samochód nie wielkim kosztem a samo podłączenie się w mercedesie pewnie koło 100zł będzie go kosztować. Ale ja się nie wtrącam w końcu to ty fachowiec jesteś.

    Moderowany przez Michu10:

    Regulamin pkt 8.1 ostrzeżenie #1


    Moderowany przez Michu10:

    Mądrzysz się a nie masz racji

  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    to jest łożysko na alternatorze