Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Falujace Obroty Mercedes slk 230 ( automat ) r 170 rok 98

26 Wrz 2009 13:57 4487 13
  • Poziom 9  
    Witam mam pytanie mam mam założonego gazu to tak w celu uściślenia.

gdy stoję na włączonym silniku na opcji drive/parking nie dodając gazu obroty faluj ą i auto drży przy nich jest to dość irytujące co może być tego przyczyną?
  • Poziom 12  
    najprawdopodobniej silniczek krokowy ale powodów może być wiele. Zacznij od niego
  • Poziom 42  
    Haker , gdzie się znajduje ten silniczek krokowy , szukam i nie mogę zależć?
  • Poziom 9  
    Ok silniczek krokowy wymieniony został 3 dni temu i nie pomogło... co jeszcze??

I dzięki za pomoc....

Dodano po 4 [godziny] 41 [minuty]:

W Poniedziałęk jestem u Mechanika i będę bardzo wdzięczny za jak najszybsze sugestie.... :)
  • Poziom 12  
    może być również: zabrudzona bądź krzywa przepustnica, jakiś czujnik na dolocie np:przepływka. poczyść i posprawdzaj to wszystko i może będzie Ok. Zrób jeszcze reset kompa(odłączyć akumulator na jakieś 15 minut a później odpalić i czekać aż silnik się nagrzeje lub około 10min nic nie robiąc). Powodzenia
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ja nie ukrywam że dla mnie to czarna magia i nie mam pojęcia dlaczego się tak
    dzieje .... wiec skoro jeden pisze że drugi nie ma racji to CO mam zrobić żeby to auto nie falowało ??
  • Poziom 12