Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Falujace Obroty Mercedes slk 230 ( automat ) r 170 rok 98

Szihom 26 Sep 2009 13:57 5576 13
  • #1
    Szihom
    Level 10  
    Witam mam pytanie mam mam założonego gazu to tak w celu uściślenia.

    gdy stoję na włączonym silniku na opcji drive/parking nie dodając gazu obroty faluj ą i auto drży przy nich jest to dość irytujące co może być tego przyczyną?
  • #2
    haker20041
    Level 12  
    najprawdopodobniej silniczek krokowy ale powodów może być wiele. Zacznij od niego
  • #3
    emeryt2
    Level 42  
    Haker , gdzie się znajduje ten silniczek krokowy , szukam i nie mogę zależć?
  • #4
    Szihom
    Level 10  
    Ok silniczek krokowy wymieniony został 3 dni temu i nie pomogło... co jeszcze??

    I dzięki za pomoc....

    Dodano po 4 [godziny] 41 [minuty]:

    W Poniedziałęk jestem u Mechanika i będę bardzo wdzięczny za jak najszybsze sugestie.... :)
  • #5
    haker20041
    Level 12  
    może być również: zabrudzona bądź krzywa przepustnica, jakiś czujnik na dolocie np:przepływka. poczyść i posprawdzaj to wszystko i może będzie Ok. Zrób jeszcze reset kompa(odłączyć akumulator na jakieś 15 minut a później odpalić i czekać aż silnik się nagrzeje lub około 10min nic nie robiąc). Powodzenia
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    Szihom
    Level 10  
    Ja nie ukrywam że dla mnie to czarna magia i nie mam pojęcia dlaczego się tak
    dzieje .... wiec skoro jeden pisze że drugi nie ma racji to CO mam zrobić żeby to auto nie falowało ??
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    haker20041
    Level 12  
    Motronic nie bądź taki cwaniak,zbanuj sobie głowę. Przepustnicą się kompa nie resetuje tylko odłączeniem klem, nie znam dokładnie układu w tym mercu ale wydaje mi się że silniczek krokowy jest(a nawet na 100%) co potwierdził właściciel wymieniając go, Pracuje na warsztacie koło 3 lat i wiem co mówię. Przepustnice czyści się poprzez jej odkręcenie a następnie oczyszczenie ścianek bocznych z nagaru w miejscu gdzie zamyka się klapka przepustnicy(musi być idealny styk). Możesz również sprawdzić odmę. Standardowo idzie ona z pokrywy zaworów do układu dolotowego(często przed filtr powietrza). Jest to ogólnie gumowy czarny wężyk.
    Ciężko to wytłumaczyć w inny sposób ponieważ twój silnik jest dość zabudowany i mało widać. Pozdrawiam
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    haker20041
    Level 12  
    Skoro jesteś taki mądry to zajmij się praktyką a nie teorią. Kolega chce naprawić samochód nie wielkim kosztem a samo podłączenie się w mercedesie pewnie koło 100zł będzie go kosztować. Ale ja się nie wtrącam w końcu to ty fachowiec jesteś.

    Moderated By Michu10:

    Regulamin pkt 8.1 ostrzeżenie #1


    Moderated By Michu10:

    Mądrzysz się a nie masz racji

  • Helpful post
    #13
    User removed account
    User removed account