Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daewoo Leganza, brak ładowania

26 Wrz 2009 18:29 3809 14
  • Poziom 9  
    Witam, mam poważny problem z ładowaniem. Zaczęło się od żarzenia kontrolki od ładownia wraz z kontrolką hamulca ręcznego po przekręceniu stacyjki. Po uruchomieniu silnika dalej żarzyło się ladowanie do momentu przygazowania silnika. Po przygazówce ładowanie gasło i alternator ładował na ok 13,5V bez obciążenia. Po włączeniu świateł i klimatyzacji np spadało do ok 12,6V. Pomyślałem, ze to wina alternatora. Oddałem go do regeneracji. Po zamontowaniu tego zregenerowanego alternatora jest całkowity brak ladowania, nie zapala się nawet kontrolka. Wyjąłem zegary i żarówka jest ok. Jest jeszcze gorzej niż było wcześniej. Nie wiem co mam już robić, nie znam się na elektryce. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Alternator to już i łożyska miał głośne więc nie zastanawiałem się długo i oddałem do regeneracji. Wymontowałem go sam i zamontowałem. Przy montażu nie było czego nawet uszkodzić, ponieważ tam jest tylko kabel z wtyczką i przykręcana masa. I teraz nie wiem, czy to wina źle zregenerowanego alternatora (robiony był w zakładzie zajmującym się alternatorami)czy coś w instalacji się dzieje. No teraz nawet nie zapala się kontrolka od ladowania. Jak klemy są zdjęte to na akumulatorze jest 12,5V a po podlączeniu klem ~11,8V. Nie znam się i wydaje mi się, że np immobiliser zabiera troche prądu. Co mozna ewentualnie pomierzyć, żeby cos zdiagnozować?
  • spec od auto-elektro