Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra 1.6 kombi benzyna 1993(POMOCY!!)

Daniel 1290 29 Sep 2009 17:32 2701 6
    Daniel 1290
    Level 2  
    Witam Serdecznie :)

Mam taki problem mooja astra zbzikowała i wogóle nie działa rozrusznik tzn kiedy przekręcam kluczyk jest tylko takie stukniecie jakby "tyk" i zero reakcji natomiast na pych pali jak nówka.. jeden ze znajomych mówi ze padł rozrusznik natomiast drugi ze zawiesiły się szczotki i wystarczy popukać i powinno chodzić....ja jestem laikiem więc bardzo prosze by moze ktoś zechciał podpowiedzieć co robić??? dziękuje serdecznie .
    balonika3
    Level 37  
    Wypalone styki w automacie.
    mariusz619
    Level 10  
    Też już to przerabiałem-u mnie zawiesiły się szczotki w rozruszniku i nie ma co tu stukac tylko wymień je na nowe,to mały koszt i masz po kłopocie.Możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić czy przewody są dobrze podłączone przy rozruszniku(czy nie są luzne)ale jak mówisz że słyszysz "cykniecie" po przekręceniu kluczyka to napewno są szczotki.
    1Remus
    Level 16  
    Rownie dobrze moze byc slaby akumulator.
    Daniel 1290
    Level 2  
    Sprawdziłem ...(jesli moge tak powiedzieć) kable w porzadku niby nic nie lata wszystko się trzyma jak należy moim zdaniem...Akumulator jest nówka i non stop działał bez zarzutu ....pukanie przynajmniej moje nic nie dalo:) zatem chyba czas wyszkuać szczotek w jakimś sklepie...
    silverek83
    Level 10  
    Moim zdaniem wyłącznik elektromagnetyczny, albo niestety zużyte szczotki.Ale dla pewności sprawdź i przeczyść klemy, i przewody dochodzące do rozrusznika
    Daniel 1290
    Level 2  
    Witam Ponownie:)

POwiem tak rozkręciłem poprzeczyszczałem według własnego uznania(laik) podziałałem co moglem i...