Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

modul (komputer) w polonezie

16 Cze 2004 18:14 4731 15
  • Poziom 27  
    w poladasie sypnal sie modul sterujacy wtryskiem (nad bezpiecznikami, u gory po lewej) w jednym warsztacie chcieli odemnie 410zl za to, znalazlem inny gdzie juz tylko 350zl, a ile to u Was kosztuje? czy znajde to taniej? czy da sie to jakos zastapic? objawy usterki sa takie ze szarpie, nierowno pracuje, czasami brakuje obrotow jalowych, jak jest brzydka pogoda, czyli mokro itp. to nasilaja sie problemy z obrotami i odpaleniem, a ostatnio zdarza sie za pali tylko na 2 cylindry i kopci jak smok :|
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 12  
    Nie napisałeś żadnych szczegułów dotyczących typu silnika ani rodzaju układu wtrysku paliwa. 8O Po drugie w jaki sposób stwierdzono usterkę CPU ?. Jeżeli był robiony test diagnostyczny to powinieneś dostać wydruk z kompa co byłoby wiarygodnym (w miarę) potwierdzeniem usterki. Napisz coś więcej wtedy może pomogę. :D
    [m@recki]
  • Poziom 27  
    silnik 1.6 gli z monowtryskiem Bosch Motronic MA 1.7
    nie wiem w jaki sposob stwierdzono usterke, ojciec byl sam w warsztacie, mnie niestety przy tym nie bylo, wydruku napewno zadnego nie dostal...
  • Poziom 12  
    załączyłem kody diagnostyczne do monowtrysku
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 11  
    Ja też nie wiem czy to Multec(komp za schowkiem) czy Bosch(komp za lewą lampą przednią). :?:
  • Spec od samochodów
    Z tego co zrozumiałem to BOSCH . Prawdopodobnie to będzie wina cewki WN.
  • Poziom 27  
    napisalem w drugim poscie ze to monowtrysk boscha, zlacze diagnostyczne w komorze silnika, za lewa przednia lampa przy podszybiu, a sam komputer w kabinie pasazerskiej, po lewej u gory nad bezpiecznikami...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    caro z maja 96r. silnik 1.6 gli z monowtryskiem Bosch Motronic MA 1.7 a wymieniali "cos" co jest w kabinie, u gory nad bezpiecznkami pod deska rozdzielcza, mechanik (elektryk) powiedzial ze to modul sterujacy wtryskiem, nie bylo mnie przy tym, wiem ze od ojcia skasowali 350zl bo juz calkiem przestal silnik pracowac...
  • Poziom 18  
    U mnie był bardzo podobny objaw czasami tracił moc w końcu palił tylko na dwa cylindry, kopcił, katalizator, grzał się do czerwoności.
    Przyczyną był moduł zapłonowy z prawej strony pod maską silnika na wierzchu są zamontowane cewki zapłonowe.
    Założyli mi nowy, koszt 350 zł plus 15 zł (piętnaście złotych) za wymianę
    Polonez lipiec 1995 rok caro 1,6 katalizator. Stało się to po przebiegu ok. 90 tysięcy
  • Poziom 27  
    czyli u mnie to chyba nie modl zaplonowy, tylko ze piszac posty kierowalem sie tym ze mechanik powiedzial ze to byl modl sterujacy wtryskiem i napewno wymienial to w kabinie, nie pod maska...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    sam juz kurcze nie wiem, w takim razie mechanik w konia zrobil, albo sam nie wiedzial co wymienial, albo sam juz nie wiem...
    jak dojde gdzie glowa, a gdzie nogi to napisze, teraz czekam az przyjde ojciec z roboty i zejde na dol do samochodu zeby dokladnie mi powiedzial co i jak ;)
    sorry za zamiesznie
  • Poziom 18  
    Witam
    Mam pytanie posiadam polonez atu plus z jedno punktowym wtryskiem Bosch 1.6 Gli z 2000r załatwiłem sobie przewód oraz program Bosch Motronic MA 1.7 Po przetestowaniu wskazał mi 2 błędy, więc za pomocą programu skasowałem bez problemu czy dzięki temu programowi mogę coś dodatkowo jeszcze poustawiać czy raczej nic może polecacie Iny programik do testów by współpracował z moim Poldkiem dziękuje i pozdrawiam