Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 2.0 HDI gaśnie i ciężko pali

01 Paź 2009 15:31 12474 13
  • Poziom 12  
    Koledzy pomóżcie moje maleństwo ma dziwne objawy W skrócie opiszę jakie objawy ma.Na początku zdarzało mu się od czasu do czasu gasnąć w czasie jazdy,później objaw się nasilał gasł coraz częściej czeto przy wybijaniu na luz... potem odpalał od razu czasami za 5-6 razem.Często też po odpaleniu chodził silniczek i po dodaniu gazu było zero reakcji i za chwilę gasł.

    Niedawno autko nie dało rady odpalić mechanik stwierdził ze regulator ciśnienia CR padł, wymieniony na nowy.Wcześniej wymieniona została pompa paliwa....autko było już u mechaników i nie mogą stwierdzić co mu dolega ;-( albo mam pecha i trafiam na takich mechaników co tylko umieją podłączyć pod kompa i skasować... na kompie nic specjalnego nie wyświetla ...często wyświetla się komunikat coś z położeniem pedału gazu, i przejściowy klimy.... generalnie nie miałem już sił autko nie paliło po wymianie tego zaworu ciśnienia przy pompie CR i nadal nie palił a jak załapał od razu gasł....auto zaholowałem do serwisu BOSCHA autko pali miałem jutro jechać po odbiór i niestety usłyszałem, że auto dzisiaj znów brało...czyli to samo.... co może być z nim pomóżcie proszę.

    może być to wina zapchanego katalizatora??że auto nie pali i gaśnie ?? nie mam już sił

    Zna ktoś może dobrego mechanika albo jest wstanie mi pomóc z okolic Koszalina?
  • Poziom 14  
    filtr paliwa wymieniony? kat można też sprawdzic zaczyna sie od najprostrzych rozwiązań a nie odrazu "pompa do wymiany"
  • Poziom 12  
    tak kolego filtr paliwa wymieniony. regulator ciśnienia przy pompie CR wymieniony...pompa paliwa w zbiorniku wymieniona...na początku auto było w Diesel service i powiedzieli, że to raczej coś z elektryką.... tylko co ? już auto stoi chyba z miesiąc czasu i nie bardzo można go zdiagnozować...
  • Poziom 10  
    kolego z Peugota 206!
    Raz już miałem taki przypadek ale przy 307 męczyłem się z nim tydzień czasu i żadne dane w komputerze nie wskazywały na żadną usterkę .Okazało się że układ paliwowy był nie szczelny i po dłuższym postoju samochodu bardzo cieżko zapalał i zdażało się że na wolnych obrotach nie równo pracował .Sprawdź układ paliwowy!
  • Poziom 12  
    Bywało tak, że przez tydzień czasu śmigał elegancko nagle potem znów go brało...myślę, że gdyby przewody paliwowe były nie szczelne to objaw by był cały czas... a Tu czasami jest czasami nie
  • Poziom 39  
    Nie posiadajac diagnoskopu sprawdzilbym te rzeczy:
    1) na poczatek ogolna kontrola instalacji elektrycznej, szczegolnie w miejscach narazonych na przetarcia i przegnicia.
    2) czujnik obrotow silnika - najbardziej podejrzany moim zdaniem element - kontrola instalacji a nastepnie wymiana.
    3) obecnosc powietrza w ukladzie paliwowym - sprawdzenie.
    3) przelewy wtryskiwaczy - sprawdzenie i jesli ktorys nadmiernie leje - wymiana.
    4) usterki czujnika pedalu nie powinny miec nic wspolnego z trudnym odpalaniem, jednak jesli zdarzaja sie permanentnie a kable sa w porzadku - rowniez wymiana.


    Pozdrawiam
  • Poziom 19  
    Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
  • Poziom 12  
    Panowie sprawa wygląda tak, że auto holowałem do serwisu BOSCHA tam udało im się jakoś uruchomić auto jednak dzisiaj dzwoniłem do nich i auto znów wariuje i nie wydadzą mi go dopóki nie zrobią...generalnie już nie mam sił b o jeżdżę od zakładu do zakładu... polecono mi właśnie ten zakład gdzie teraz zaprowadziłem więc zobaczymy czy dojdą powodu tych dziwnych objawów
  • Poziom 12  
    Koledzy wiec sprawa wygląda następująco.... autko na ten moment nie gaśnie lecz po jego odpaleniu silnik nierówno pracuje , skaczą obroty tak jakby się dławił i przy tym kopci.....objawy te ustępują po jakiś 5 minutach tak jakby się nagrzał i to ustępuje... Panowie więc co jest powodem tej nierównej pracy silniczka ?? pzdr
  • Poziom 39  
    A co na to serwis BOSCHA który naprawiał ten samochód?
  • Poziom 12  
    Co do gaśnięcia to winna była kostka która była zaśniedziała....teraz pozostała ta nierówna praca silnika....ale dzieje się to po uruchomieniu przez jakieś 3-5 min...wygląda tak jakby się zagrzał i ustępuje to....jutro jadę znów się dowiedzieć co i jak.... autko u nich w serwisie stoi już ponad tydzień....ciekawe ile mnie skasują ? :-/ ....
  • Poziom 39  
    Kolego peper007, ktora kostka byla zasniedziala? Od czego?
  • Poziom 12  
    nie oznajmili mi tego... generalnie pewnie duperela jakaś ale przygotować mam 300pln za usługę za diagnozę i wyeliminowanie gaśnięcia auta....

    jeszcze nie wiem jak pozostaje fakt skaczących obrotów zaraz po odpaleniu, przy tym kopci autko i tak jakby silnik się dławił ...po jakiś 5 min ustaje tak jakby się nagrzał i ustępuje....choć mogę się mylić
  • Poziom 10  
    Witam , w pps 2000 ,wejs w pomiar parametrow i sprawdzis korekte wtryskow zapewne bedzie sie rozniła i z tego nierowna praca na zimnym

    Dodano po 1 [minuty]:

    Witam , w pps 2000 ,wejs w pomiar parametrow i sprawdzis korekte wtryskow zapewne bedzie sie rozniła i z tego nierowna praca na zimnym