Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaguar S-type 2001 problem z odpaleniem po kolizji

01 Paź 2009 20:12 6097 10
  • Poziom 2  
    Witam
    Jak w temacie samochód po uderzeniu w tylni prawy blotnik nie odpala.samochód stał nie wiem ile bez akumulatora... może to też ma jakiś wpływ. W każdym razie po włączeniu zapłonu pompa paliwa się nie odzywa,w ogóle rozrusznik nie chcę kręcić tylko pod maską przekaźnik stuka dodam że wymieniłem czujnik uderzeniowy. Poza tym wszystko działa jak należy. Czy jest możliwe że trzeba zaprogramować na nowo immo ? Pomóżcie ! Z góry dziękuję

    Jeszcze jedno.Jak napisałem samochód był uderzony w prawy tylny błotnik akurat w to miejsce gdzie znajduje się komputer (REM-kontrola tylnego oświetlenia) który też wymieniłem.Może trzeba przeprogramować immo z tego powodu?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 26  
    nie raczej jakiś bezpiecznik bezwładnościowy powinien być
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 27  
    jeżeli słychać stukanie rozrusznika to znaczy że masz słaby akumulator zacznij od naładowania go może mieć koło 9volt wtedy zamek bedzie chodził reszta tez jakoś kiepskie ale bedzie sie odzywać zacznij od zasilania potem sprawdz rozrusznik
    pompy możesz nie słyszeć
  • Poziom 2  
    fil2006 napisał:
    nie raczej jakiś bezpiecznik bezwładnościowy powinien być

    wymieniłem prawie wszystkie bezpieczniki na nowe

    Dodano po 6 [minuty]:

    Hans30 napisał:
    jeżeli słychać stukanie rozrusznika to znaczy że masz słaby akumulator zacznij od naładowania go może mieć koło 9volt wtedy zamek bedzie chodził reszta tez jakoś kiepskie ale bedzie sie odzywać zacznij od zasilania potem sprawdz rozrusznik
    pompy możesz nie słyszeć

    akumulator włorzyłem drugi na pewno dobry który kreci disla,jeszcze rozrusznik tylko sprawdze i odnośnie zamka to gdy otwieram pilotem to się drzwi otwierają ale po krótkiej chwili same się zamykają!!
  • Poziom 26  
    jaK otwierasz z pilota samochod to musisz do kilkunastu sekund włączyć zapłon ,jeśli tego nie zrobisz spowrotem się zamknie automatycznie i uzbroi alarm jesli jest .
    Bezpiecznik bezwładnościowy to taki co wyskakuje podczas uderzenia i rozłącza napięcia lub pompe paliwa itp.

    Dodano po 1 [minuty]:

    wystarczy go namierzyć i nacisnąć palcem czyli załączyć ponownie.
  • Poziom 41  
    zibi36 napisał:
    Witam
    Jak w temacie samochód po uderzeniu w tylni prawy blotnik nie odpala.samochód stał nie wiem ile bez akumulatora... może to też ma jakiś wpływ. W każdym razie po włączeniu zapłonu pompa paliwa się nie odzywa,w ogóle rozrusznik nie chcę kręcić tylko pod maską przekaźnik stuka dodam że wymieniłem czujnik uderzeniowy. Poza tym wszystko działa jak należy. Czy jest możliwe że trzeba zaprogramować na nowo immo ? Pomóżcie ! Z góry dziękuję

    Jeszcze jedno.Jak napisałem samochód był uderzony w prawy tylny błotnik akurat w to miejsce gdzie znajduje się komputer (REM-kontrola tylnego oświetlenia) który też wymieniłem.Może trzeba przeprogramować immo z tego powodu?


    Moze zaczac od sprawdzenia czy napiecie dochodzi do rozrusznika - styki bendixa ?
    A panom z postow powyzej proponuje troche neospazminy
  • Poziom 27  
    też już wcześniej pisałem o tym by sprawidził rozrusznik
    pisał że bezpieczniki po sprawdzał , włącznik inwercyjny (przeciwudrzeniowy ) wymienił , akumulator podstawiał .Pisze ze ma pilota chciałem by kolega od jaguara dał jego foto by my wiedzieli czy to jakiś alarm czy tylko sterowanie zamka centralnego.
    no został jeszcze brak masy ,rozrusznik do sprawdzenia ,to tak na początek
  • Moderator Samochody
    Obaj biorący żywy udział w dyskusji panowie właśnie zostali "obdzieleni" regulaminowo, proszę trzymać się merytorycznie tematu, bez osobistych wycieczek.
  • Poziom 12  
    jezeli wymieniłeś REM to nie ma siły aby odpalił sam z siebie
    to jest " programablee module "
    trzeba sie podłączyć do odpowiedniego sprzętu , i jeszcze trochę ustawień w aucie
  • Poziom 30  
    szczesnyLR napisał:
    jezeli wymieniłeś REM to nie ma siły aby odpalił sam z siebie
    to jest " programablee module "
    trzeba sie podłączyć do odpowiedniego sprzętu , i jeszcze trochę ustawień w aucie


    I ten facet w temacie Jaguara i LR wie co pisze! uwierzcie na słowo.
    Miło Cię tu Jacku widzieć:)
    pozdr
  • Poziom 2  
    Witam. I jak kolego odpaliłeś swoja Skę w końcu bo mam podobny problem ;/?