Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1,7 dti wolno spadające obroty

01 Paź 2009 21:34 6454 5
  • Poziom 2  
    witam mam problem z wolno spadającymi obrotami silnika dzieje się tak podczas jazdy a na postoju jest ok lampka nie świeci abs działa licznik chodzi a gdy odłącze od czujnika vss w lewym przednim kole to obroty są dobre tylko nie dziala wtedy abs i świeci się kontrolka . czy ktoś wie co to morze być i cz da sie to naprawić ?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 12  
    Jeżeli czujnik prędkości wykrywa poruszanie się samochodu to sterownik programowo powoduje wolniejsze schodzenie z obrotów.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 2  
    witam cię pawełxxx25 . rozumię że tak to musi być ale umnie jest tak że na zimnym silniku jest ok a a w czasie rozgrzewania się silnika wydlurza się czas od chwili puszczenia pedału gazu do zejścia na wolne obroty . przy normalnej temperaturze silnika przy zmianie biegów najgorzej jest z jedynki na dwujke po wciśnięciu sprzęgła silnik podnosi sobie na pare sekund obroty o jakies200 -300 po czym spadają . jast to denerwujące bo po wciśnięciu sprzęgła trzeba chwile odczekac bo w przwciwnym radzie jest szarpnięcie. powiedz mi czy idze czujnik z vss odłączyć tak zeby nieświecila sie lampka od abs i samochodu z kluczem.chciałem to zrobić odlanczając sygnał z vss przy sterowniku silnika tylko niewiem które to kable. będe bardzo wdzięczny za informacje.
  • Poziom 1  
    Witam,

    Jestem tu nowy... wiec na poczatek troche o sobie..
    Mam imie Kuba i jezdze obecnie Astra G kombi 1,7 DTI 2004 rok.


    Mam problem jak kolega powyzej to znaczy po wcisnieciu sprzegla przy zmianie biegu ...szczegolnie z 1 na 2 obroty rosna dosc znaczaco... lub zawieszaja sie i spadaja jakby z opoznieniem okolo 1-1,5 sekundy.

    Czy kotos wie jak rozwiazac problem?


    Dodam ze dzis wymienilem swiece, olej wszystkie filtry i wyczyscilem egr oraz przeplywomierz.

    nadal bez zmian..


    POMOCY
  • Poziom 13  
    proponuje podłączyć techa i sprawdzić błędy w sterownikach.Działanie i pozycje pedału gazu, hamulca i sprzęgła.
  • Poziom 2  
    Też tak mam.
    Wrzucam na luz obroty spadają na 1000 zawieszają się a po chwili niżej na 800 - 850 czyli prawidłowo. Byłem z tym na komputerze i żadnych wskazań, żadnych kodów błędu, powiedziano mi, że tak ma być. Przejeździłem już tak 70 tyś. km. i jakoś nie zauważyłem pogorszenia osiągów czy spalania.