Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

skoda octavia 1,9 tdi 98r ciężko pali na zimnym silniku

02 Paź 2009 19:07 18131 13
  • Poziom 9  
    siemka Mam problem ze skodą octavią ciężko mi pali na zimnym silniku rano i jak postoi kąt zapłonu jest dobrze ustawiony.jest po wymianie pompy wtryskowej po wymianie pierścieni.pomóżcie co to może być i rano tak jak teraz nie zapalają się świece..bo świece powinny się zapalać po niżej 5stC.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    A podłącz go pod VAGa izobacz jakie sa błędy. Często bywa EGR zawalony.
  • Poziom 9  
    tak ale to już jest od kilka miesięcy błędów brak pod boschem i vagiem.on tylko ciężko pali jak jest zimny rano i jak postoi z 2h coś koło tego.cały czas to samo jest
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 9  
    przed wymianą na ciepłym i na zimnym były problemy i nie miał mocy 330000tysi ma swoje ale pompa jest po regeneracji .i są nowe końcówki wtrysków
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
  • Poziom 9  
    kąt statyczny na pompie i zapłon wszystko jest ok zapłon jest wyprzedzony o 5stopni
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Sprawdzić ustawienie rozrządu, sprawdzić dokręcenie koła rozrządu na wale korbowym i statyczne ustawienie momentu wtrysku i musi palić.
    Oczywiście układ paliwowy sprawdzony.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Ja na swoim mam 310 tys i pali o strzala, sprawdz rozrusznik ,akumulator,podlacz vaga i sprawdz rozruchowa dawke paliwa ,oraz zaplon. Czy kontrolka od swieczek zapala sie na chwile przy cieplym silniku?
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Prostym sposobem na sprawdzenie czy świece są sprawne jest podłączanie kabelka(nie za cienkiego)do każdej świecy bezpośrednio od plusa akumulatora.Chodzi mi o takie dotykanie styku świecy.Jeżeli iskrzy to znaczy świeca sprawna,jeżeli nie to do wymiany.Jeżeli okazało by się,że wszystkie są sprawne to trzeba szukać dalej.Sprawdziłbym też przekaźnik.
  • Poziom 9  
    dawka paliwa jest ok i z pompa wszystko ok.a świece są ok bo jak ściągnę kostkę od czujnika temperatury to świece grzeją i odpala lepiej..a kontrolka od świec na ciepłym i zimnym gaśnie od razu po przekręceniu stacyjki.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Kolego a mam pytanie czy podczas odpalania rzuca ci silnikiem? Czy bywa tak że przykuca bateria i po upływie około 15 sec po ponownym przekręceniu auto odpala?
    Wstępnie obstawiałbym że wina leży po stronie rozrusznika.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Rozumiem z opisu że przyspieszony został zapłon a kąt statyczny jest ustawiony na 2 stopnie ?
  • Poziom 9  
    rano on pali ciężko a jak go raz już odpalisz to dalej pali ok nie wiem co to może być jak przychodzę rano do garażu muszę pokręcić chwilę i też słabo kręci i chyba jest do wymiany rozrusznik i akumulator