Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukiwanie dobrego bassu.

thomas.bham 03 Paź 2009 17:49 2874 17
  • #1 03 Paź 2009 17:49
    thomas.bham
    Poziom 9  

Witam wszystkich!
    Na wstępie chciałem zaznaczyć że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o stprawy car audio, dlatego proszę o odrobione wyrozumiałości i cierpliwości przy czytaniu na pewno niezbyt profesjonalnych moich wypowiedzi. Ale do rzeczy.

Chciałbym zaopatrzyć mojego VW passata (sedan) w mile brzmiący sprzęt.
    Często mijają mnie samochody z których wydobywa się niesamowicie głęboki, soczysty, długi donośny bass przy rytmie czarnej muzyki. I właśnie takiego brzmienia szukam.

Obecnie posiadam radio PIONEER DEH-P70BT wzmacniacz MAGNAT 2x60 zmostkowany na 1x120W (4ohm) i subwoofer zamknięty firmy CLARION 300/600W
    Nie potrafię napisać dokładnie model bo kupiłem go bez pudła w promocji w Mediamarkt.

Sprzęt brzmi ok. ale do pewnej głośności, później głośnik po prostu nie daje rady i zaczyna charczeć.

Chciałbym żebyście doradzili co kupić za rozsądną cenę by uzyskać pożądany przeze mnie brzmienie.
    Mam możliwość kupna subwoofera firmy Vibe za pół ceny tylko nie wiem który byłby lepszy dla mnie.
    Ten:
    http://www.vibeaudio.co.uk/products/blackaircbr12/
    może ten?
    http://www.vibeaudio.co.uk/products/spacecbr12/
    czy ten?
    http://www.caraudiodirect.co.uk/edge-street-ed-bass-12.html
    ten?
    http://www.ciao.co.uk/Vibe_CBR_12_Active__6641732
    ewentualnie?
    http://www.express-enterprise.co.uk/fusion-powerplant-bass-package-p-4908.html

Czy warto brać aktywny subwoofer? Czy lepiej oddzielnie dobrać?
    Może macie jakies lepsze i tańsze propozycje?
    Może coś z pioneera, JBL lub infinity? Jeśli tak to jaki głosnik?

Pozdrawiam serdecznie i z góry dzieki za pomoc!

0 17
  • #2 03 Paź 2009 20:32
    Woolly24
    Poziom 17