Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak bezpiecznie unieruchomić Peugeot 307 (odcięcie)

03 Paź 2009 19:09 6130 11
  • Poziom 15  
    Witam forumowiczów.

    Chciałbym zrobić sobie układ zabezpieczający do swojego nowego autka. Niestety ze względu na BSI, które wszystko kontroluje nie chcę za bardzo namieszać. Chciałbym wiedzieć co można odciąć przekaźnikiem, żeby autko skutecznie unieruchomić i jednocześnie nie spowodować powstania błędów w komputerku. Oczywiście mogę odciąć sterowanie rozrusznikiem, ale wolałbym coś skuteczniejszego.
  • Poziom 18  
    W zależności od tego jaki model silnika to można wiele podzespołów odciąć. Tak jak już napisałeś rozrusznik ale to już nie skuteczne odcięcie, przez zasilania sterownika silnika , do czujników obrotów.
    Od wyboru do koloru.
  • Poziom 18  
    Najskuteczniejsze będzie odcięcie czujnika położenia wału po wtedy auto na 100% nie zapali przy czym Ecu benzynowe na pewno złapie błąd. Odcięcie pompy paliwa czy rozrusznika jest o wiele bezpieczniejsze
  • Poziom 36  
    slodky napisał:
    Odcięcie pompy paliwa...

    O ile nie ma LPG.
  • Poziom 15  
    Dziękuję za odpowiedzi. Autko nie ma LPG.
    Jeśli chodzi o konkrety jest to 307 z 2004 roku z silnikiem 1,6 16V. Z tego co mi się przydarzyło w innym aucie to odcięcie pompy paliwa też powoduje błędy. Z drugiej strony lepiej je wykasować niż stracić autko. Co możecie mi polecić do tego silnika?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 1  
  • Poziom 15  
    Może odetnij rozrusznik i wtryskiwacze przy pomocy emulatora od LPG. Silnik nie da się uruchomić, a sterownik teoretycznie nie wyłapie błędu.

    Fachowiec zawsze może użyć lawety :D, ale ukryte wyłączniki są najlepsze. Amator nie pokona nawet blokady kierownicy, co najwyżej radio go zainteresuje, albo pozostawiona torba/portfel itp. Jak się włączy alarm to zwieje.
  • Poziom 34  
    Prawda niestandardowe zabezpieczenie wykonane z głową jest bardzo pomocne. Dlatego radzenie gdzie najlepiej odciąć powoduje że to odcięcie staje się typowe, i nie lokalizacja przełącznika odcinającego decyduje o jego skuteczności. Wiedząc który obwód jest odcinany , z dużym prawdopodobieństwem jestem w stanie wytypować gdzie został odcięty a to powoduje ,że całe nasze działanie staje się bezcelowe. Jedź do elektronika samochodowego on ci pomoże i zrobi to po swojemu. Ja nie pytam znajomych gdzie i jakie obwody odcinają ,aby nie powielać rozwiązań. Chcesz zrobić sam , weź schemat układu sterowania silnikiem i wytypuj obwód , który skutecznie unieruchomi pojazd.
  • Poziom 15  
    Troszkę nie zrozumieliście moich intencji. Co do ukrytych zabezpieczeń to nie ma dyskusji - już jedno autko mojej siostrze uratowało. Nie pomogły blokady skrzyni ani stacyjka - zrobiłem jej odcięcie zapłonu po 5 sekundach normalnej pracy i złodzieje dali sobie spokój. Był to jednak prosty samochód bez komputera. W przypadku tych nowszych każda ingerencja może skończyć się zapaleniem kontrolki od silnika i wywaleniem błędów.

    Chciałbym po prostu się dowiedzieć co można zrobić, żeby autko było skutecznie unieruchomione, a komputer nie wykrywał błędów. Miejsce odcięcia i tak robi się indywidualnie. Złodziej pod blokiem ma na tyle mało czasu, że i tak nie będzie tego szukać.

    Fabryczne zabezpieczenia są takie skuteczne, że znając VIN (pod szybą widoczny z zewnątrz) można dostać kluczyk bez problemu od razu wyszlifowany. Później kwestia podłączenia laptopa do CAN i już jedziemy. Kod do komputera jest dostępny w internecie po VIN. Żadne zabezpieczenie.
  • Poziom 39  
    Kolego, zeby zakupic naciety klucz potrzebna jest specjalna procedura gdzie nazwiska i dokumenty wszystkich osob zamawiajacych i posredniczacych (tzn. klient i pracownik ASO) sa zapisywane do pozniejszego wgladu w przypadku jakiejs afery. Klucz taki moze zakupic jedynie wlasciciel pojazdu legitymujacy sie odpowiednim dokumentem. Tak samo aby otrzymac kod do immobilisera musisz sie zalogowac w systemie swoim imieniem i nazwiskiem przypisanym do loginu i hasla wydanym przez PSA!
  • Poziom 34  
    No dobra. Jeżeli to silnik TU5JP4 to na BSM wtyczka czarna 16 pinowa (C)
    pin 9 lub pin 16, lub wtyczka zielona 16 pinowa pin 11. (oczywiści jak to zrobisz przy samym BSM to jesteś idiotą. Sterownik silnika (Bosch Motronic ME 7.4.4 ) wtyczka B pin4.
    Nadmieniam, że nie są to wszystkie możliwości. Jak coś zpiepszysz miej pretensje do siebie.