Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki Kina domowego Samsung HT-z210 a telewizja satelita~

03 Paź 2009 19:59 4743 9
  • Poziom 9  
    Moje pytanie może być mało mądre z racji że nie znam się w ogóle na tym sprzęcie.

Mam Telewizje satelitarna [telewizja na karte TVN ] i kino domowe Samsung HT-Z210,
    problem jest taki ze gdy oglądam film na dvd dźwięk odtwarzany jest normalnie z głośników kina domowego, natomiast podczas oglądania 'satki' dźwięk leci z telewizora. Sprzedawca zapewniał mnie ze dźwięk czy to z tv czy z dvd będzie słyszany z głośników kina domowego ale tak nie jest.

Podłączenie wygląda tak>

Kino domowe > kabel HDMI > Telewizor
    Satelita > złącze euro > Telewizor

Na mój chłopski rozum to nie dziwie się że to nie działa bo niby jak ale w takim razie jak to podłączyć żeby dźwięk z satki leciał przez kino domowe : > i czy wogóle jest takowa możliwość. Licze na pomoc bardziej doświadczonych użytkowników niż ja i zgóry im dziękuje za pomoc.
  • Moderator
    Musisz podłączyć sygnał audio z satelity do kina domowego. Wtedy audio będzie szło przez kino natomiast video przez TV.
  • Poziom 33  
    Witam. Jeżeli jest HDMI to i jest prawdopodobnie AUDIO OUT w TV. Podłącz je do kina domowego. Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    Dziękuje za pomoc zadziałało! ; d częściowo. Podłączyłem w ten sposób:

Satka > euro > tv
    Kino domowe > hdmi > tv
    Kino domowe audio out > kino domowe Aux

Kiedy włączam tv odpalam aux na dvd i dźwięk jest z kina domowego ale słychać go jedynie z jednego głośnika satelitarnego i subwofera. próby przełączenia na prologic II nic nie dają. Czy to tak musi być czy można włączyć chociaż 2 satelity + subwoofer?
  • Moderator
    Wi5nia napisał:

Kino domowe audio out > kino domowe Aux