Witam,
Pytanie do znawców tego typu:
czy w celu wymontowania krzyżaka muszę zdemontować w tym modelu cały zespół piorący czy może da się go zdjąć bez tego?
Zdjąłem koło pasowe. odkręciłem śruby trzymające krzyżak i wbiłem trochę trzpień do wewnątrz. Poszedł dosyć łatwo jakieś 2 cm (tyle ile wystawał poza łożysko). Dalej nie próbowałem bo zrobiło się późno
.
Pytanie: czy krzyżak zejdzie w ten sposób. I czy aby wyjąć jego ramiona oparte o "kryzę" trzeba zdjąć betonowe obciążniki wyważające?
Dodatkowo może ktoś wie jakie łożyska pasują? Telefon do hurtowni przyniósł rezultat w postaci numeru uszczelniacza i jednego łożyska (6306) tego spod koła pasowego jak stwierdził pracownik hurtowni. Drugiego łożyska nie udało mu się "wytropić" i trzeba je najpierw wyjąć. A dobrze byłoby zabrać się za wszystko mając już komplet łożysk do wymiany pod ręką!
Pytanie do znawców tego typu:
czy w celu wymontowania krzyżaka muszę zdemontować w tym modelu cały zespół piorący czy może da się go zdjąć bez tego?
Zdjąłem koło pasowe. odkręciłem śruby trzymające krzyżak i wbiłem trochę trzpień do wewnątrz. Poszedł dosyć łatwo jakieś 2 cm (tyle ile wystawał poza łożysko). Dalej nie próbowałem bo zrobiło się późno

Pytanie: czy krzyżak zejdzie w ten sposób. I czy aby wyjąć jego ramiona oparte o "kryzę" trzeba zdjąć betonowe obciążniki wyważające?
Dodatkowo może ktoś wie jakie łożyska pasują? Telefon do hurtowni przyniósł rezultat w postaci numeru uszczelniacza i jednego łożyska (6306) tego spod koła pasowego jak stwierdził pracownik hurtowni. Drugiego łożyska nie udało mu się "wytropić" i trzeba je najpierw wyjąć. A dobrze byłoby zabrać się za wszystko mając już komplet łożysk do wymiany pod ręką!