Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kierunek nauki naglosnienie

Kaire 05 Oct 2009 22:03 4514 31
    Kaire
    Level 10  
    Witam,
    pewnie umieszczam ten temat w zlym dziale. Jesli tak to prosze o przeniesienie albo upomnienie zamiast kasacji. Z gory dziekuje :)

Sprawa wyglada tak, jestem uczniem 3-ciej klasy technikum profil teleinformatyk, wbrew moim oczekiwaniom zastalem w szkole mase elektroniki zamiast zostac wymarzonym informatykiem. Teraz jest juz za pozno na zmiane szkoly, a pozatym przeszla mi ochota na ten zawod. Postanowilem, ze wykorzystam juz jakos te lata w tej szkole. Od roku gram na gitarze basowej, muzyką (glownie rock i punk) interesuje sie juz od bardzo dawna. Pomyslalem o przyszlosci jako taki pan co obsluguje imprezy, koncerty i zajmuje sie ogolnie sprzetem. Do rzeczy.
    Jako zbuntowany nastolatek praktycznie przelecialem 3 lata na sciagach nic nie umiejac, nie interesowalo mnie to w ogole. Chcialbym jednak podszkolic sie w dziedzinie naglosnienia i akustyki. I tu zwracam sie z pytaniem, gdzie co i jak powinna zaczac osoba zamierzajaca isc w tym kierunku, nie potrafiac nic z danego tematu? Cos do poczytania? Moze w szkole powinnienem zwracac uwage na jakies szczegolne zagadnienia? (mialem/mam przedmioty takie jak: elektrotechnika,elektronika,uklady cyfrowe,przetwarzanie sygnalow,pracownia elektroniczna). Wstyd sie przyznac lecz nic nie rozumiem z tego belkotu i chcialbym by nauczyciel podczas omawiania jakichs zagadnien mowil gdy ma to zwiazek z naglosnieniem itd. Oraz ostatnie pytanie, czy sa jakies studia w tym kierunku? (mowa glownie o Wroclawiu)

Mam nadzieje, ze dostane jakies racjonalne odpowiedzi :)
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.
    mowery
    Level 11  
    politechnika wrocławska, specjalizacja-akustyka
    kapitan planeta
    Level 28