Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Media-Tech 4024 i sorry you have no video...

juster 06 Paź 2009 22:52 2606 3
  • #1 06 Paź 2009 22:52
    juster
    Poziom 9  

    Witam,
    kupilem zestaw Mediatech 4024 kamerka + sluchawki i mam problem. Po instalacji sterownikow z plyty producenta i probie wlaczenia kamerki pojawia sie komunikat:

    Code:
    Sorry, you have no video capture hardware


    Sprawdzaajac w menedzerze urzadzen kamera jest w dziale
    Code:
    Inne Urzadzenia
    z opisem:
    Code:
    USB Web-CAM


    Kamerke sprawdzilem na innm kompie wyposazonym w Wndowsa 7 i dziala bez problemu. Sciagnalem sterowniki ze strony media-tech ale nic to nie pomoglo.
    Nastepnie przy pomocy programu EVEREST odczytalem nastepujace informacje:

    Code:
    USB\Vid_04fc&Pid_2001&Rev_0100


    probowalem szukac sterow do tego urzadzenia ale na prozno. Prosze o pomoc.


    W celu uscislenia posiadam Win Xp Sp1

    0 3
  • #2 07 Paź 2009 01:46
    mat_ed
    Poziom 43  

    Było:

    Cytat:
    Znaleziono 20 wyników: +sorry +you +have +no +video +capture +hardware


    Więc wykaż choć trochę inicjatywy i skorzystaj z wyszukiwarki.

    0
  • #3 07 Paź 2009 14:54
    juster
    Poziom 9  

    Dziekuje za linki do wyszukiwarki. Moge tylko powiedziec ze przed zamieszczeniem mojego pytania szukalem na forum rozwiazania mojego problemu i z wyszukiwarki skorzystalem. Niestety po kilku probach sciagania sterownikow ze strony producenta i instalacji ich na rozne sposoby nadal nie rozwiazalem problemu dlatego zamiescilem swoje pytanie.

    Obecnie jestem sklonny przypuszczac ze wina lezy po stronie systemu operacyjnego, jak juz wczesniej napisalem posiadam Win XP z SP1, moze instalacja dodatkowyc SP 2 lub 3 rozwiazala by problem? (ewentualnie jakics bibliotek Directx ? ). Czy ktos probowal przy problemach z kamerka zmiany systemu operacyjnego?

    0
  • #4 11 Paź 2009 20:35
    juster
    Poziom 9  

    Sprawdzilem i moje przypuszczenia okazaly sie prawdziwe, zainstalowalem Win XP SP3 i oryginalne stery zadzialaly.

    0