Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volkswagen Passat 2001 FL-problem z ABS,hamulcami itd.

krychast 18 Paź 2009 11:50 32024 45
  • #31 18 Paź 2009 11:50
    fil2006
    Poziom 26  

    po stronie przedniego pasażera pod matą podłogową przy ścianie grodziowej .
    G201 pin 3 do ecu t88/67
    pin 2 do ecu t88/68
    pin1 do ecu t88/69

  • Fibaro
  • #32 11 Lis 2009 22:48
    krychast
    Poziom 20  

    Po wymianie czujnika na nowy jak i również wymianie całej pompy ABS sytuacja jest bez zmian.Mechanik twierdzi że nie może odpowietrzyć 2 kół.Twierdzi że to wina pompy hamulcowej/serwa które również było wymieniane na nowe.Sugeruje że jak przywiozę mu stare serwo to wszystko będzie ok.Co może być przyczyną niemożności odpowietrzenia 2 kół? Czy trzeba poprzez Vaga elektronicznie odpowietrzać pompę ABS czy wystarczy stara metoda z kolegą i pompowaniem?

  • Fibaro
  • #34 14 Lut 2010 18:32
    krychast
    Poziom 20  

    Trzeba było włożyć stare serwo gdyż było sprawne.Problemem okazała się pompa abs.Po wymianie na używkę z alledrogo wszystko hula.Choć znalazłem stronę gdzie można samemu regenerować pompy abs.Polega to na polutowaniu cienkich jak włos przewodów gdyż to one pękają i pompa szwankuje.Czyli włożyłem nową pompę i stare serwo.

  • #35 08 Sie 2010 14:30
    mortalus
    Poziom 10  

    Witam, mam problem z G201, czy można prosić o adres strony gdzie jest opisane jak to naprawić, gdzie dokładnie znajdują się te felerne cieńkie przewody ?

  • #36 12 Kwi 2013 08:50
    klosek6
    Poziom 13  

    Witam. Mam problem z passatem z 2000 r 1,9 115 km jadąc samochodem jest wszystko ok ale gdy tylko wjadę w jakieś błoto i zadziała esp to zblokuje mi hamulce padał robi się twardy i zapala się kontrolka abs i esp po podłączeniu do kompa wywala błędy 00526 Przełącznik świateł hamowania
    01435 Czujnik ciśnienia hamulca 1-G201
    czujnik ciśnienia wymieniony ,włącznik świateł hamowania wymieniony, pompa abs wymieniona i nadal to samo walczę już klika dni i nie wiem co może być. dodam , ze auto naprawiam klientowi i już nie mam pomysłu . Miał ktoś podobny przypadek?
    dodam , że po poluzowaniu przewodów przy pompie hamulcowej hamulce puszczają i można dalej jechać aż do zadziałania esp. Podczas normalnego hamowania nic się nie dzieje.myślę jeszcze nad wymianą pompy hamulcowej , ponieważ jak popuszczę przewody to płyn zejdzie i hamulce puszczają więc podejrzewam , że płyn nie wraca przez pompę hamulcową.

  • #37 12 Kwi 2013 18:30
    krychast
    Poziom 20  

    Sytuacja jak u mnie.Wyjmij bezpiecznik ABS/ESP i pojeździj.Wrzuć do auta klucz płaski 11 co by w razie czego popuścić płyn na pompie jak zblokuje koło.Daj znać czy po wyjęciu bezpiecznika blokują się hamulce.

  • Fibaro
  • #38 12 Kwi 2013 18:38
    klosek6
    Poziom 13  

    z odłączonym abs wszystko ok tylko dzieje się to w momęcia zadziałania esp przy ruszaniu wystarczy wjechać w błoto i ostrzej ruszyć esp zadziała i koła zblokowane w tym momecie zapalają się kontrolki abs esp . wyżuca błędy jak wyżej . dodam , ze czujnik ciśnienia w pompie esp wymieniony pompa abs wymieniona i za każdym razem to samo. Jadąc normalnie drogą można jechać i nic się nie dzieje abs działa wszystko ok tylko to się dzieje w momencie zadziałanie esp przy ruszaniu po zerwaniu przyczepności.

  • #39 13 Kwi 2013 14:52
    krychast
    Poziom 20  

    A przewód nie zapchany?

  • #40 13 Kwi 2013 19:18
    klosek6
    Poziom 13  

    nie dzieje się to tylko w momencie załączenia esp jadąc normalnie nic się nie dzieje można zrobić trasę 500 km i jest ok tylko zjadę na piasek i ostrzej ruszę zadziała esp przy ruszaniu i auto zblokowane i zapalają się kontrolki esp i abs popuszczę przewód na pompie hamulcowej i wszystko puszcza i mogę jechać dalej aż do następnego załączenia esp jest wszystko ok abs działają ok

  • #41 14 Kwi 2013 11:05
    krychast
    Poziom 20  

    Moim zdaniem skoro usterka wskakuje po zadziałaniu ESP i przewód nie jest zapchany (a w przypadkach 1/100 potrafiły się rozwarstwić i zapchać układ)-to przyczyna na 99% to pompa ABS-druga pompa którą wkładałeś skąd była? Może jakaś niesprawna używka z allegro?

    Mój przypadek był dokładnie taki sam.Mechanik wymieniał nawet serwo(zupełnie niepotrzebnie) a po wymianie pompy na sprawną usterka zniknęła.Mimo to cały czas wożę komplet płaskich kluczy co by w trasie odblokować hamulce.

  • #42 17 Kwi 2013 22:36
    klosek6
    Poziom 13  

    Pompa hamulcowa wymieniona i wszystko ok a jeździ już 2 dzień i ani razu się to nie zdarzyło .

  • #43 18 Kwi 2013 16:15
    krychast
    Poziom 20  

    Mówiłem że pompa.Cudów nie ma

  • #44 18 Kwi 2013 19:40
    manius wiertara
    Poziom 2  

    1. sterownik absu jest po maska na pompie abs zmien speca od abs bo ten sie pogłubił
    2. ewidentnie to usterka mechaniczna wywala bład czujnika cisnienia poniewaz do sterownika dochodzi sygnał ze pedał nie wcisniety a cisnienie jest wieksze od spoczynkowego
    3. powiedział bym ci w czym problem chodziasz i tak juz wiele ci powiedziałem, ale niestety z tego zyje i mi nikt na tacy rozwiazania nie podaje

  • #45 19 Kwi 2013 14:21
    krychast
    Poziom 20  

    Ad1. Zmień składnie bo nie można cię zrozumieć.

    Ad2. Dziwne bo miałem to samo i po wymianie czujnika na nowy wina dalej leżała po stronie pompy ABS.

    Ad.3 Skoro nie masz zamiaru pomagać to opuść to forum a potem znowu ogłaszaj się na allegro w stylu regeneracja pompy abs za 250zł

  • #46 19 Kwi 2013 22:35
    klosek6
    Poziom 13  

    tak ale to była wina pompy hamulcowej. Pompa abs była sprswna

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo