Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak to zrobić ? TVP TNK Potrzebna pomoc

many747 11 Paź 2009 00:16 2467 4
  • #1 11 Paź 2009 00:16
    many747
    Poziom 8  

Witam jestem bardziej zielony w SAT niż trawka na wiosnę ale.... do niedawna posiadałem N tv -zrezygnowałem ze względu na koszty. Zakupiłem FERGUSONA FK 7900 UCI i oglądam TNK nawet udało mi się go zaktualizowac :).

Jako że oglądałem programy HD w N i "niestety" przyzwyczaiłem się do ich jakości to co teraz widze nie do końca mi odpowiada.
    Wiem że w TNK nie ma programów HD ale może kiedyś będą.

Pytanie moje jest następujące:
    Zastanawiam się nad FERGUSONEM FK 8500 HD chaiałbym do niego wsadzi karte TNK oraz odebrac sygnał z platformy TVP.
    Antene mam ustawioną na "N" czyli odbiera mi dobrze TNK co muszę zrobic aby ogladac TNK I TVP : czy muszę "przestawiac antenę" czy wystarczy kupic jakiś dodatkowy konwerter aby odbierał "TVP".

Wiem że zaraz mnie opier..... po co mi HD skoro TNK nie ma HD ale w TVP jest TVP HD a niedługo mistrzostwa świata 2010 i pewnie tam będzie transmisja HD.
    (Jak oglądałem Pekin w HD to aż mi oczy grały) może z czasem ilośc kanałów HD bedzie się zwiekszac a ja bede miał dekoder który będzie w stanie to odebrac.

Bardzo proszę o proste odpwiedzi i nie sypanie "technicznym językiem" proszę o opinie i konkretną pomoc nawet z modelami sprzętu. Bardzo dziękuję i czekam na pomoc.

• #2 11 Paź 2009 00:20
    =X=
    Poziom 15  

1.Platforma TVP to na razie jedna wielka niewiadoma.Przypominam ,że zakodowano kanały.
    2.Jeśli już chcesz to musisz zakupić dodatkowy uchwyt konwertera i sam konwerter.Do tego przełącznik DiseqC 2/1.Wtedy na jednej antenie odbierzesz naraz TVP i TNK.

• #3 11 Paź 2009 10:54
    mihal2002
    Poziom 43  

=X= napisał: