Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat TDI 130Km kontrolka ładowania nie gasnie

11 Paź 2009 13:33 11206 9
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich ,czy wie ktos co moze byc powodem niegasnącej kontrolki ładowania?..z góry dziekuje
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 22  
    Sprawdź miernikiem ładowanie, powinno być ponad 13V.
  • Poziom 9  
    no witam kolege,nie stety nie mam miernika napiecia.ale w pgóle zastanawiam czy to jest jakas b.powazna sprawa i czy moge z tym jezdzic do jutra?

    Dodano po 3 [minuty]:

    ...dodam tylko ze wczoraj wieczorem wszystko bylo o.k.normalnie podjechałem pod dom i nic sie nie paliło.a może to wina deszczu(wilgoci)?..pzdr
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Świecąca kontrolka informuje o niesprawności układu. Skoro nie masz narzędzi i wiedzy, by to zdiagnozować, to udaj się do specjalisty.
    Jazda jest możliwa, choć niewskazana, bo nic nie dostarcza prądu do akumulatora, a ten jest cały czas opróżniany i w końcu auto stanie. I to dość szybko.
    Tak więc przejazd raczej tylko do elektryka.
  • Poziom 17  
    Samemu można sprawdzić stan paska bo może być zużyty lub za luźny ale gdy na obrotach kontrolka nadal się świeci to może być też regulator napięcia
  • Poziom 17  
    Witam! nic gdybać tylko działać. Na sam początek należy sprawdzić ładowanie przy akumulatorze a potem na alternatorze jeśli nie ma to alternator do wyciągnięcia i może być wiele przyczyn. Szczotki zbyt wytarte, uszkodzony wirnik, uszkodzone uzwojenie stojanu (rzadko, ale się zdarza), któraś dioda mogła paść (ale do wymiany cały zespół) to wszystko można sprawdzić popularnym miernikiem, najlepiej sprawdzać pod obciążeniem, żarówką podłączoną w sieć domowej roboty, na koniec zostaje regulator napięcia którego ciężko sprawdzić.
  • Poziom 28  
    olel czy czytałeś posty wyżej?
  • Poziom 10  
    Sprawdź kolego kostkę-u mnie pomogło.Jest za alternatorem.Wcześniej miałem wymieniane "kółko"po którym chodzi pasek-z angielskiego pulley(powinno się kręcić tylko w jedną stronę).Mechanik wymienił i po jakimś czasie zapaliła się kontrolka ponownie.Za słabo była kostka wpięta.
  • Poziom 12  
    szczotki sie skończyły , nic strasznego , tylko ze nie pojeździsz z tym długi , bo akumulator Ci sie rozładuje ,

    jak nie masz dwuch lewych rąk to sam to zrobisz
  • Poziom 9  
    no i po sprawie...troche drogo ale wszystko dziala(350zł).podobno cały wirnik,no zobaczymy jak to bedzie..dziekuje wszystkim.pzdr