Witam
Jestem z zawodu informatykiem. Kończę właśnie w swoim domku instalacje alarmową. Opartą na podzespołach firmy SATEL Ca-10, GPRS-T2 i re-4k. Podłączyłem wszystko prócz radiolinii. Wszystko działało na 1 strefie. Planowałem zrobić tak, że mam 2 manipulatory LCD i LED. Z LED uzbrajam parter z garażem (strefa B) a z LCD dom bez garażu (Strefa A). Cały dom to miała być strefa C (strefa a + garaż). Strefa D sam garaż sterowany radiolinią.
Niestety ustawiając tak jak wyżej opisałem zrobił się problem. Załączając strefę B. Po naruszeniu wejść ze zbioru B w których były wejścia ze strefy A alarm nie wył. Zawył dopiero po wejściu do garażu.
Nie wiem czy jasno napisałem wyżej jak strefy podzieliłem, więc niżej opisze
Chciałem zrobić to tak.
Strefa A (DOM bez garażu)
Z1,Z2,Z4,Z5,Z6,Z7,Z8,Z9,Z10,Z11,Z12,Z13,Z14
Strefa B (Parter z garażem)
Z1,Z2,Z3,Z4,Z5,Z6,Z7,Z8,Z11
Strefa C (Cały dom)
Z1,Z2,Z3,Z4,Z5,Z6,Z7,Z8,Z9,Z10,Z11,Z12,Z13,Z14,Z15
Strefa D (Garaż)
Z3,Z15
Jako, że nie mogłem tak zrobić jak napisałem aby było dobrze. Zostawiłem następująco (tak aby działało to poprawnie):
Strefa A (Cały dom) | Strefa B (Parter z garażem) | Strefa C (Garaż)
Aby ustawić alarm do skasowania to OUT ustawiam w manipulatorze jako zatrzask?
I mam ostatnie pytanie odnoście radiolinii RE-4K. (re-4k - ca10)
AR - OUT5 14. Wskaźnik czuwania (+12V T)
AL - OUT6 01. Alarm włamaniowy z opcją zatrzask (+12V T)
LV - jak bym chciał sygnalizacje małym LEDem to LV jest masą a +12V z centrali oczywiście z rezystorem jak w instrukcji i diodą prostowniczą?
COM-COM
Został SS. Chciałbym aby zasygnalizował dźwiękowo.
W centrali:
OUT1 - SA wew | OUT2 - SA zew | OUT3 - SO zew | OUT4 - Zasilanie czujek
Nie jestem pewny co i jak, dlatego proszę was o pomoc. Dzięki wielkie.