Witam
Mam problem z renault megane z roku 95, otóż nie działa nawiew w kabinie. Auto posiada klimatyzację i na przełączniku od regulacji jest 6 pozycji na żadnej z nich nie działa wentylator. Jedyna sytuacja gdy wentylator się włączy to tylko gdy wcisnę przycisk od klimy i przełącznik ustawię na max czyli 6 to wtedy wentylator chodzi na maksymalnych obrotach. Sprawdzałem już wszystkie wtyczki w których mógłby być wypalony jakiś pin , niestety wszystkie całe i bez najmniejszych śladów przegrzania. Wyciągałem moduł sterowania dmuchawą ten na podszybiu tylko tam nie ma żadnych opornic a sterowane jest to na tranzystorach jednak i moduł wydaje se OK bo tranzystory sprawne było tam tylko kilka zimnych lutów które poprawiłem jednak bez efektu. Czy ktoś miał podobny przypadek i zna rozwiązanie na taką sytuację. Czytałem chyba wszystkie posty i nie ma nic co by pasowało do sytuacji w tym aucie. Aha dodam że ktoś wcześniej coś grzebał gdyż przy module sterowania obok akumulatora pod podszybiem ktoś rozłączył jedną wtyczkę. Prawdopodobnie jest to sterowanie jakiejś klapy bo gdy ją podłączyłem to coś pukało w okolicy filtra w rogu przedniej szyby po stronie kierowcy.
Mam problem z renault megane z roku 95, otóż nie działa nawiew w kabinie. Auto posiada klimatyzację i na przełączniku od regulacji jest 6 pozycji na żadnej z nich nie działa wentylator. Jedyna sytuacja gdy wentylator się włączy to tylko gdy wcisnę przycisk od klimy i przełącznik ustawię na max czyli 6 to wtedy wentylator chodzi na maksymalnych obrotach. Sprawdzałem już wszystkie wtyczki w których mógłby być wypalony jakiś pin , niestety wszystkie całe i bez najmniejszych śladów przegrzania. Wyciągałem moduł sterowania dmuchawą ten na podszybiu tylko tam nie ma żadnych opornic a sterowane jest to na tranzystorach jednak i moduł wydaje se OK bo tranzystory sprawne było tam tylko kilka zimnych lutów które poprawiłem jednak bez efektu. Czy ktoś miał podobny przypadek i zna rozwiązanie na taką sytuację. Czytałem chyba wszystkie posty i nie ma nic co by pasowało do sytuacji w tym aucie. Aha dodam że ktoś wcześniej coś grzebał gdyż przy module sterowania obok akumulatora pod podszybiem ktoś rozłączył jedną wtyczkę. Prawdopodobnie jest to sterowanie jakiejś klapy bo gdy ją podłączyłem to coś pukało w okolicy filtra w rogu przedniej szyby po stronie kierowcy.