Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z wlan11g mini router

emka999 13 Paź 2009 17:32 3304 6
  • #1 13 Paź 2009 17:32
    emka999
    Poziom 9  

    Hej.

    Mam problem z konfiguracją routera.

    Mam laptopa ASUS. Modem z UPC i router Wlan 11g.

    Chce mieć w domu siec bezprzewodową wifi.

    Nie mogę sobie poradzić z konfiguracją routera.

    Internet z kabla hula a przez wifi od jakiegos czasu nie chce.

    Nie mogę się dostać do strony z konfiguracją routera.
    Próbowałam już wiele adresów IP wygrzebanych na sieci i żaden nie odpowiada.
    Wyświetla się błąd wczytywanie strony.

    Po umieszczeniu w przegladarce adresu bramki wyświetla się komunikat it works. (taki jak po instalacji apache )

    Juz nie wiem co robić,

    Dla ułatwienia podaje kilka parametrów sprzetu:

    SO: Windows Vista Home Premium

    Router: WLAN 11g Mini Router
    model : panwa2204b

    Modem kablowy od dostawcy (UPC)

    komputer ASUS
    Proszę o pomoc.

    0 6
  • #2 13 Paź 2009 23:44
    zwyklyczlowiek
    Poziom 22  

    192.168.1.109 nie działa?

    0
  • #3 14 Paź 2009 19:17
    emka999
    Poziom 9  

    Wyświetla się błąd wczytywania strony.

    Przekroczono limit czasu połączenia

    0
  • #4 15 Paź 2009 13:12
    zwyklyczlowiek
    Poziom 22  

    Hm.. to jest domyślna strona logowania -zresetuj ruter, może wtedy się uda wejść. Czy ten ruter też masz od UPC?

    0
  • #5 15 Paź 2009 14:01
    emka999
    Poziom 9  

    Router kupiłam od poprzedniego dostawcy.

    Mała osiedlowa firma.

    Człowiek który go przyniósł sam go skonfigurował i wszystko działało.
    Niestety nie dostałam żadnej instrukcji obsługi, ani adresu IP.

    0
  • #6 16 Paź 2009 13:41
    mar1aczi
    Poziom 26  

    Na komputerze, na którym działa Ci internet wykonaj

    Code:
    ipconfig
    w wierszu poleceń (Start > Uruchom > cmd ENTER).
    Adres bramy jaki się pokaże w wyniku powyższego polecenia powinien być adresem Twojego rutera. Możliwe jest jeszcze że zmieniony został port dostępu i być może pomoże wpisanie w przeglądarce https://_adres_ip_bramy_ z polecenia ipconfig.
    Jeśli to nie pomoże to pozostaje wykonać skanowanie sieci Twojej wewnętrznej wraz ze sprawdzaniem otwartych portów. Możesz to zrobić np. programem "Advanced LAN Scanner".

    0
  • #7 17 Paź 2009 12:15
    emka999
    Poziom 9  

    Hm. Twoje porad są przydatne, lecz niestety już to wcześniej robiłam.

    Studiuje informatyke, więc jakieś pojęcie mam, ale jestem na początku drogi w zdobywaniu tajemnej wiedzy i przerażają mnie tego typu nie wyjaśnione problemy.

    0