Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Reduktor Prins co zamiast

yaaro 14 Oct 2009 14:59 8857 14
Automation24.pl
  • #1
    yaaro
    Level 33  
    Jaki reduktor wstawić zamiast Prinsa ktos testował podmiane???
  • Automation24.pl
  • #2
    mirben
    Level 22  
    Może się dowiemy jaki silnik ma obsłużyć ten reduktor. Dlaczego wymiana, regeneracja niemożliwa ?
  • Automation24.pl
  • #3
    michalziolo1
    Level 14  
    Temat był niedawno omawiany, nie znajdziesz zamiennika a reduktor prinsa jest bardzo dobry tylko wymaga modyfikacji
  • #4
    yaaro
    Level 33  
    Silnik mały toyota corolla 1,4 vvti
    Co do modyfikacji ten gaz był wstawiony w 2003 roku kiedy to Prins dopiero wchodzil na polski rynek. Pierwsze 50 000 smigał ok.
    Modyfikacja z rozwiercaniem była zrobiona 5 lat temu ale teraz gdy sprzedałem auto nie chce mieć narzekania klienta. Ostatnio nowy zestaw wztrzymal 10 000, szkoda wpychac co 10 000 60zl.
  • #5
    michalziolo1
    Level 14  
    A co padło w tym zestawie?
  • #6
    yaaro
    Level 33  
    Problemy z ciśneineim, bardzo brudny gaz w regionie
  • #7
    michalziolo1
    Level 14  
    To po co zestaw jeśli w branży LPG brudny gaz to nasz taki mały diabełek. Nie zestaw co 10 tyś km tylko czyszczenie reduktora i mało rozwiercone albo nie oszlifowany tłoczek. REDUKTOR PRINS NIE PODLEGA WYMIANIE NA INNY. To dobry reduktor, gaz jest (tego nawet w słowniku niema)
  • #8
    dariusz105
    Level 26  
    producent znając problem wprowadził nową poprawioną wersje.jeśli zmieniać to na adekwatny do mocy.
  • #9
    bartek_j
    Level 35  
    Proszę oświećcie niewiedzącego co jest takiego specjalnego w reduktorze prinsa że nie można tam wsadzić innego reduktora ??
  • #10
    mirek1179
    Level 12  
    witam ja wymieniam na reduktor brc genius bez problemu trzeba przerobic czujnik temp. i nie podłączać podciśnienia z kolektora ale jak jest brudny gaz to zaden ci długo nie pojezdzi z mojej praktyki widze ze klienci tankujacy na orlenie mają najczystrze filtry f.lotnej

    Dodano po 4 [minuty]:

    Quote:
    producent znając problem wprowadził nową poprawioną wersje.jeśli zmieniać to na adekwatny do mocy.
    i znajac problem nie uznał reklamacji 3 i 7 miesiecznego reduktora i moi klienci wyrzucili kase w błoto
  • #11
    dariusz105
    Level 26  
    jestem daleki od gloryfikacji PRINSA a poprawa nie oznacza całkowitego wyeliminowania problemu.co napisali w odmowie uznania reklamacji????????
  • #12
    krzysztof konopnicki
    Level 13  
    Przy autach o mocy do ok 150KM, każdy reduktor dający rozkręcić się do 1,5bara poradzi sobie zamiast oryginalnego Prinsa, trzeba zmienić w programie typ czujnika ciśnienia na 2bary. Dla większych jednostek zamiennik to Big Geo Stefanelli.
  • #13
    michalziolo1
    Level 14  
    tylko po co zmieniać dobry reduktor na jakiś szajs może lepiej zmienić stację i raz na 10 czy 20 tyś go wyczyścić a nawet jak pisze mirek1179 że ma geniusa to i tak nie rozwiązał problemu.
  • #14
    yaaro
    Level 33  
    Po co rozbierać parownik do 10 - 20 tys. Staje się to żenujące.
    Teraz śmigam dieslem i 100 tyś nie wymieniałem filtru paliwa. Wymieniam olej, śmigam i nie musze co 10 tyś nic robić poza wymiana oleju. Cóż w tym kraju dobrych paliw brak. Jestem w dobrej sytuacji ze mam CPN za dewizy pod bokiem i za 62$ tankuje 76 litrów ON.

    Trzeba powoli zamykać temat, pytanie brzmi jaki najlepiej wstawić parownik ??
    Co polecacie co wytrzyma większy przebieg ???
  • #15
    michalziolo1
    Level 14  
    Najlepiej jak piszesz lecz nie bezpośrednio tankować dobre paliwo, a jeśli masz diesla nowej generacji to ciesz się póki chodzi, opel fiat vw renault co nie wybierzesz bardziej wrażliwe na naszą ropę niż myślisz i koszty naprawy większe. Ale pompy sam nie naprawisz a reduktor dasz radę.